torsdag 12 maj 2011

woodish cloth rack

photo by ditte isager via taverne-agency


Har ni sett vilka snygga klädställningar!

Jag har ju varit på jakt efter en snygg ställning länge, men dom som finns på t ex. Ikea passar inte riktigt in här hemma, men den här idéen lånar jag på stört!!

Nu ska jag skjutsa Brallizen till hennes dans, medans hon dansar tänkte jag gå på lite shopping och kolla in Jade Jaggers nya klädkollection på Indiska.
_____________

I just found this picture and I love the idea of doing a cloth-rack like this!
A while ago we had a thunderstorm so the internet went out of order for an hour!
I hope your weather is nicer!

Susanne

8 kommentarer:

Anonym sa...

So nice!
And yes, our weather here is a bit better than yours!
Have a wonderful evening!
Sabine

Hildas hem - Sofia sa...

Riktigt läckra klädställningar! Det är bara att gu i skogen och leta passande grenar :)

Jag önskar dig en fin kväll!
//Sofia

Anonym sa...

Oh nice.. Have a lovely day!!

Hemma hos Märtha sa...

Jättesnygga klädställningar!! Den iden måste jag låna..:-)
Ha en bra kväll!
Kram
Anne-Lie

Henrick Tankegångar - Inredning design tren & trädgård sa...

Dom är riktigt snygga. Jag påbörjade ett sånt projekt i sommras, men har inte fått till det som jag vill ha dom, det här var ju kanon! / Henrick

[room] by sofie sa...

Sååå häftiga!!! Ruffa i miljön som bilderna visar.

Trevlig helg!
Kram Sofie

Maarit sa...

Roliga! Skulle du ha nån tips hur man kunde laga likadana i taket? Vi håller på att bygga gammaldags tvättstuga och ska utnyttja innetaket också.

Olivilla sa...

nice!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin