onsdag 4 maj 2011

Hanging shells!




Hej hopp!
Här kommer några bilder från tv-rummet med lite snäckor dinglande från taket!

I dag bär det av hemåt igen efter en härlig kväll här i min gamla hemstad! Det var riktigt lyxigt att bli bjuden på teater i goda vänners lag. Vi fick se generalrepetionen av Angels in America millenium. En väldigt stark pjäs där en av huvudrollsinnehavarna är Ola Rapace, en liten goodiebag och fotografering ingick också. ;)

Är dock inget vidare bra på att vara ifrån min familj. Längtar och vill helst ha dom runt omkring mig hela tiden, eller nästan hela tiden i alla fall, hehe...

____________________

Hi there!

Just show some pictures from our tv-room today. You know me and shells...
Right now I'm on my way home from Stockholm. I had a great night on the theater yesterday, but now I miss my lovely family...

See you later tonight!

Susanne

9 kommentarer:

Anette sa...

Påminner om dessa blomsterupphängare man hade "förr". =))

Ha en fin dag

kramar @nette

beachcomber sa...

love the shell chandelier, i'd like to find one for my place.
cheryl x

majra1 sa...

Vad olika "samma" snäckhängare kan se ut i olika rum.. Tänker på dom som fanns i murriga/bruna 70-tals hem.. inge fint! Men mot allt det vita hos dig ser den genast fin ut. :)

Mari

Vida sa...

superfräscha bilder :)
teater film konserter är aldrig fel..det tillför alltid något i ens liv...

tycker oxå om att njuta av familjen näranära....

kallcykelturvintermössakram
Vida

Mirjami sa...

Love your photos!

I have a "thing" with shells too. Keep collecting them and don't know where to put them anymore :)

ulrika sa...

Hej vilka underbart fina bilder du visar,jag blir alltid så glad av att titta in på din blogg Tack, ha en bra dag kram ulrika

Anci sa...

Jag gillar tavlorna :)

Kram
Anci

Kamomilla sa...

Vilken häftig snäck-grej!
Välkommen hem- jag var också bjuden, men hade nog inte kännt mig så hemma där...
Borta bra men hemma bäst! :)

bikim sa...

so so pretty!
!
take care,
Rosa

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin