onsdag 25 maj 2011

paper storage



Det är här jag förvarar alla papper och pysselgrejer. Tyvärr är det en väldig oordning i lådorna, men ändå vet jag exakt var nästan varenda pryl ligger.

Problemet kommer när någon annnan i familjen ska ha något!
Så snart är det dags att göra något åt röran...


Den senaste lilla förvarings facket fyndade jag på Hannas loppis. Att en låda saknas gör absolut ingenting...

Just nu i skrivande stund sitter jag med babyfoot påsarna på fötterna. Ganska skönt, men lite stressande för man ska helst inte fara omkring med dom på. Ett tips är därför att sätta på dom på kvällen istället när man kanske ser en film eller liknande, men snart är det dags för mig att tvätta bort gelen. Spännande!

...................

This is were I keep most of our papers and other things for exampel crafting. The paper storage on top is my latest fleafind. That one little drawer is missing is less important, instead I got a little room for a couple of books...

enjoy - your - day - sweet - ones - see - you - later

Susanne

13 kommentarer:

Viola sa...

SÅ många lådor...skulle behövas här på Bossgård...med två butiker blir det en massa papper som jag ska hålla ordning på...ha en bra dag, VIOLA

Villa Carl Larsson sa...

Det är väl det viktigaste, att du vet var sakerna finns. Kallas ordnat kaos :) En sån där skulle jag behöva för alla prylar och papper man samlar på sig.

Kram Josefin

Rafaela sa...

Great fleafind!
I would like one too :)

Vintage House sa...

Hej
Tack tack för inspirationen:)
nu fick jag lite idéer...
kram
sandra

Madame Edith sa...

Vilka vackra bilder, du är så himla duktig. Kram/M

Maria sa...

Tittar in denna stormiga dag. Fint med ordning och reda :) Kram Maria

Anna at the Doll House sa...

Hello Susanne

It's an attractive piece of furniture and so useful. I could just imagine a beautifully written label on each draw in your decorative calligraphy.

I look-in on you every day, so, I'm looking forward to read your report about babyfeet.

Have a good day

Anna

enannanhelena sa...

Fingertoppskänsla!! Jag bara måste få säga det. Varje gång jag är härinne och uppdaterar mig, så tänker jag det. Fingertoppskänsla, det är verkligen det du har. Det spelar ingen roll vad det gäller. Det kan vara ett glänsande hörn av din tillvaro, eller en vacker, enkel teburk med de tidigaste konvaljeprimörer. Ett halsband till en något hårig vän. :) Eller en gitarr på väggen. Eller, eller, eller. Du bara har det. Jag antar att du inte kan rå för det... så jag ska försöka att tygla min avundsjuka. ;);)

Med vänligaste hälsningar!
/helena

Knaada sa...

Åh så skönt att höra! Att du har oreda i lådorna alltså!

Annars vore det typiskt mig att gå runt här hemma lätt avundsjuk och tänka att om jag bara hade en sån där snygg pappersförvaringsbyrå så hade mitt liv varit ordningsamt och vackert...

Nu är jag bara avundsjuk, men jag går inte runt iallafall :)

Sivs hus sa...

Hei, Så nydelig skap og skikkelig system har du også:-) klem Siv

Anonym sa...

Susanne...I love your storage unit! It is so stylish....and so very you. Beautiful...you make me want to live in your home.


Ciao Bella!

CREATIVE CARMELINA

Hanna i Det stora grå huset sa...

Lite kul, i så gott som varje inlägg du gjort ser jag något som du köpt av mig! Kuligt, och snygt gör du det också!!!

Kram Hanna

Valentina Fussell sa...

I love it! Is that your dining room as well? It's a gorgeous room!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin