fredag 27 maj 2011

Bakluckeloppis!

Bilden är från vår loppis för två år sedan.

Nordingården anordnar bakluckeloppis på regementets parkering

 i morgon, i Falun  

Lördagen den 28/5 kl 10-16!

Hjärtligt välkomna!

 
Har en känsla av att en hel del bloggare kommer vara där och sälja. Så det blir roligt att både träffas och shoppa.
Jag ska absolut åka dit och shoppa!

Hoppas vi ses där!

...................

För mer info:

kontakta Mari: nordingarden@gmail.com

eller kontakta Lisbeth: lisbeth.bagarstugan@hotmail.com

kram Susanne

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle gärna träffa dig Susanne. Tyvärr är det alldeles för långt. kanske kommer jag på din loppis om du har nån i sommar.
vänliga hälsningar Pia

Maria sa...

Gud så roligt :) Sedan undrar jag en liten sak. Om du vill svara förstås.
Du har ju lagt till text på dina kort. Detta hade jag också tänkt men hur då. Lägger du in för varje enskilt kort eller finns det med automatik på något sett. Många har ju detta på kort dom tagit själva.

Önskar dig också en skön helg, kramar från Maria

[room] by sofie sa...

Hoppas du hittar något fint till dig och ditt hem imorgon! Alltid roligt med loppis och spännande att träffa andra bloggare.

Också lite för långt för mig annars skulle jag gärna kika förbi.

Trevlig helg!
Kram Sofie

Systrarna Virrpannor sa...

Hej!

Så ni ska ut å fara imorgon =) Hoppas det är uppehåll, så att det kommer massa folk. Vi kommer vara där :)

Kramar Mia

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin