måndag 23 maj 2011

Pizza


Uj, uj, uj i dag blev det mycket motion. Först en timmes powerwalk i morse. Efter lunch hoppade jag på cykeln och tog en tur till vår affär. Jag lovar er att det var ingen behaglig tur att cykla en mil i motvind. Benen darrade rejält när jag äntligen kom hem igen.

Nu blir det hembakad pizza gjord på dinkelmjöl, och efter det ska jag och Alice ta en liten kvällsprommis. Sen får det vara bra för i dag!

..............................

A while ago I came back home after a ride on my bicycle. Not a pleasant one, because I had head-wind all the way. I was totally exhausted when I got home...

Right now we are baking pizza for dinner, made of healthy spelled flour. I hope it will taste good. ;)

Susanne

8 kommentarer:

Maria sa...

Vilken härlig dag och hurtig dag :) Ta det nu riktigt lugnt i soffan. Kram från Maria

Dronninghuset sa...

litt av en dag, sporty du.
blir skikkelig sprek nå.
nyt kvelden,

klem Tove

Dronninghuset sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Systrarna Virrpannor sa...

Hej!

Tänkte kolla med er om ni ska ha någon loppis i sommar?
Er loppis är ju bara för mysig! Minst ett besök under sommaren :)

Kramar Mia

Vida sa...

du kan ta två pizzor om du vill;))efter en sån nyttig dag;)

barnvakttröttkram
Vida

@my casa sa...

Duktig du varit, då kan man äta MYCKET
pizza med gott samvete:)))

n o r d i n g å r d e n sa...

..om man sportar och ligger i som di så kan man äta pizza varje dag!!! Gud va sugen jag blev på det nu, ursnyggt kök och spis! Mari.

Anonym sa...

Vilken vacker bild!
/Lina

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin