tisdag 24 maj 2011

windy day

the dreamy picture is from google

I dag har jag en längtan efter värme igen. Visserligen skiner solen, men det blåååser otroligt mycket.

Därför får det bli en drömmande bild från det underbara karibien.

Där skulle jag inte ha något emot att vakna en solig morgon när gardinerna vajar sådär lagom mycket av havsbrisen. ;)

I dag ska jag testa en annorlunda produkt. Känns riktigt spännande...
Visar er senare. Nu blir det först en prommis i blåsvädret.

...............................

It's terribly windy around where we live today. 

So before I go for my daily powerwalk I dream away in this lovely picture for a while...

See you later!

Susanne

5 kommentarer:

Ann sa...

That is such a dreamy and inviting bedroom ♥

Min Svägerska och Jag sa...

Det känns som paradiset.
Kram från regninga Danderyd!

irene sa...

Venter i spenning!
Ha en fortsatt fin dag!

Klem Irene

Anonym sa...

We have so much wind, too! And I don´t like it, because all our peonies loose their blossom leaves. So sad....
Have a lovely day, dear Susanne!
Sabine

Olivilla sa...

Oh my god!what a lovely bedroom!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin