tisdag 24 maj 2011

Baby foot



I dag när jag gick min runda plockade jag årets första liljekonvaljer. På stället där de växte var det inte så många som börjat blommat ännu...


Men de få som blommar doftar redan ljuvligt i hela köket. Tänk vad fantastiskt det är med sommaren och alla underbara växter som finns därute framför nosen på en.

Naturen är allt bra fantastisk!


Det är alltså denna produkt jag ska testa. 

En produkt som heter babyfoot och ska ge babylena fötter efter bara en behandling.

Det är en engångspåse du sätter fast på varje fot i två timmar, och dessa fotpåsar innehåller totalt 17 olika typer av naturliga extrakt som tränger in i de döda hudcellerna. Efter ca en vecka ska fossingarna enligt förpackningen börja fjälla bort allt gammalt skrovligt skinn.

Inom fjorton dagar ska jag alltså ha babylena fötter igen!

Det ska faktiskt bli riktigt spännande att prova. Om det fungerar är det ju fantastiskt att kunna göra varje vår lagom tills sommar skorna ska tas fram... 

Jag ska sätta på mig påsarna ikväll, sedan lovar jag att hålla er uppdaterade om vad som händer...

..............................................

On my daily walk I picked the first Lilies of the walley for this year, and the scent of them are wonderful!

I've been selected to try a product. It's called babyfoot. A bag you put around your feet for two hours, and after a week all the dry skin is starting to fall off.
So in two weeks I will have babysmooth feet again...

If it works it's a great product...

Have a nice afternoon!

Susanne

13 kommentarer:

Granne med Selma sa...

Lova att du berättar resultatet! Ska bli jättespännande. Funkar det ska jag också skaffa babylena fötter :-)
/Sussie

Jess sa...

Jag har provat denna en gång och det fungerar faktiskt! Det börjar fjälla på fötterna ganska fort och man kan i princip dra bort död hud. Håller ett tag innan fötterna ser fula ut igen ;)

Har köpt en till omgång som jag ska testa snart igen, alltid kul med fina fötter nu när sommaren är här!

Hildas hem - Sofia sa...

Liljekonvaljerna är underbara! Jag bara måste ta mig tid för att gå ut och plocka en bukett snart!

Hoppas nu att du får baby-lena fötter :)

Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
//Sofia

Anonym sa...

Spännande. du måste tala om hur det går.
kram Lena

ulrika sa...

Låter helt ljuvligt att få babylena fötter,hoppas det funkar,ha en bra dag kram ulrika

På Nylund sa...

Liljekonvaljer är verkligen jättefina! Doftar gott gör de ju också.

Önskar dig en fin kväll.

Kram D

Anonym sa...

Det bästa jag anväder til mina fossingar:)
kraam från hälsingland

Anonym sa...

I want baby feet, too! So if you have the result, show it to us! Do you think this product will be avilable in Germany, too???
Hugs,
Sabine

Maria sa...

Jisses då....du kommer ju att sväva fram efter detta mirakel, Lycka Till. Låter ju så skönt. Kram Maria

irene sa...

Gleder mej till resultatet!
Lycka till!

Klem Irene

Anonym sa...

Jag har testat, och det är jättekonstigt när det bara börjar fjälla efter ett par dagar :) Jag tycker att det funkade jättebra, kunde tagit lite bättre på hälarna men annars är jag jättenöjd!
Hoppas du får fiiina fossingar nu :)
Kram Anna

Anonym sa...

Jag ska oxå testa och jag hittade den här
http://www.millamix.se/visa_produkt.asp?id=1929&t=Baby+Foot+Deep+Skin+Foot+Exfoliation

introduktinspris så 15% rabatt just nu.

Maria sa...

Har ju glömt fråga...var skaffar man denna produkt ? Verkar ju suverän. Kram Maria

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin