torsdag 19 maj 2011

steel 18-8






Älskar rostfria kökspryttlar!
Dom är både tuffa, outslitliga och framförallt väldigt användbara, men nu känner den här bloggerskan sig lite sliten, så det är dags att gå och knyta sig. Är riktigt trötter idag och i morgon blir det en låång dag för mig och Magda!

Sov så gott kära bloggvänner! Ses i morgon!

...............................

Love things made of stainless steel in the kitchen.
So useful and match so nicely with all the white china.

I think I'll have an early night , it's going to be a long day tomorrow.
Sleep tight dear friends!

Susanne

5 kommentarer:

pysseltanten sa...

Natti natti...sov sött...:)))
Kraamizar Git

Maria - Wikers Liv sa...

Ååååh! Vilka vackra snygga rostfria saker! Var hittar man sådana?? Jättefina bilder och snygg blogg!

Marita sa...

vad kul att jag inte är ensam... jag är också väldigt förtjust i rosfritt i köket! Kan inte motstå när jag hittar på loppis!
kram, Marita

Anonym sa...

Godnatt och sovgott! Ha en bra dag imorgon!

@my casa sa...

Vilka fina bilder på rostfria pryttlar!
Jag håller med de är riktigt fina och håller länge,länge.

Sov så gott & ha en bra FREDAG

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin