tisdag 10 maj 2011

Green Tuesday.

photo susanne kings
photo susanne kings
photo susanne kings
I dag känner jag mig riktigt grön!

Tog in en grön stol i köket, ätit gott & grönt hela dagen och utrett ute med en massa gröna växter.

Har haft ett skönt slit i trädgården hela dagen idag också.
Kroppen känns sådär alldeles härligt mörbultad, men det är det värt och skönast av allt med att greja nu, är att det bara är att njuta sedan under sommaren...

Feeling green today, with a green chair in the kitchen, green food for lunch and working with green plants in the garden. Now I'm ready for summer!

see - you - later - sweeties

Susanne

6 kommentarer:

Anonym sa...

How beautiful, it looks so clean and fresh!!
Hugs,
Sabine

Virpi sa...

Tack Susanne för underbara bilder med så grönt stämning<3<3<3 I love green, too!
You just made my day better. Thank you!

Vintage House sa...

Hej
Den gröna stolen hade gärna fått flytta till glasveranda den perfekt gröna färgen:)
kram
sandra

Tulipa sa...

Hej Susanne!

Så härligt grönt och vitt...

Trädgårdsarbete, det är grejer det, sen kan man slappa med gott samvete!!

kram Mariette

Kathrine 'Glimt' sa...

Perfect green!
Den ville passet extremt godt sammen med min new york lampe...
Se mitt siste innlegg ;)

Kram

designofluna sa...

Du har ett väldigt fint kök! Jag blir sugen på att göra om hemma hos oss nu...
Kram Malin

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin