måndag 2 maj 2011

game

pic from Sköna hem

Störtgillar den här duken, eller om det är en handduk. Jag kanske vurmar extra mycket för just den här därför att jag kämpar med en liten diet just nu där jag helt skippar kolhydrater.
Men hörrni, tänk en nybakad kanelbulle, ahhh vad gott!!!

Skämt åsido, det går absolut ingen nöd på mig, men duken är ursöt och skulle passa den här brädspelarfamiljen alldeles utmärkt.

Någon som vet var den finns att köpa?

I like this tablecloth which is like a boardgame. Would fit me and my family perfect. We love to play boardgames...

See you tomorrow!

Susanne

6 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Urläcker men jag har inte en aning om vart man kan få fatt i den ;o)
Ha en riktigt härlig vecka!
Kram/Lena

Elina sa...

Underbar duk att ha ute i gräset på stranden, eller glasverandan i sommar!

Ha en fin Måndag!
Kram Elina

Skumpa och Spaljé sa...

Hej jag vet att Village har haft sådana spel, har sålt de i en butik som jag jobbade innan i. Har inte de nu i min butik Skumpa & Spaljé. men prova på Village.

Kram Helena.

me and alice sa...

Tack snälla Helena för tipset!
Ska kolla hos Village.
kram Susanne

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Ja visst är det roligt, bulle med knuff! Finns bla här

http://www.designtorget.se/designtorget/se/kop_hos_oss/?ew_0_cat_id=2421&ew_0_p_id=3951A36A-873C-4392-AFA8-5A04EE10EE19&product_category_id=72cc4e44-5dd3-4307-8c86-1e44569cfa8e&comment=G1003731&news=false&cat=Kökssaker&relSno=10037311003737

dock lite dyr tycker jag :/

Ha en skön måndag, kram madde!

Anonym sa...

På designtorget har den funnits för länge sen iaf!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin