måndag 30 maj 2011

Whitecross Farm


Har ni sett vilket fantastiskt hem!
Här bor Mark och Sally Bailey i sitt vackra hus från 1700-talet och jag älskar deras stil och sätt att leva.



Se bara så snyggt med udda lådor på väggen...


Sorummet är helt underbart med de vackra färgskalorna ihop med den råa sängen...


...............................

This is a fantastic home in England. I love everything about it, and how they reuses everything in such a beautiful way...
You can read more about it here!

happy - monday - sweet - ones

Susanne

9 kommentarer:

Norrfrids Eija sa...

Ja, de är recyclingens okrönta kung o drotttning! Så häftigt och klokt inrett...Där har man ett resmål om man ska resa till UK!

Unknown sa...

Oj, vilket underbart ställe:) Skulle inte taka nej till att bo så där....en ren dröm:))

Må så gott o ha en underbar måndags eftermiddag!

KRAMKRAM
Christina

Anonym sa...

Vilket hus!
Coolt och jag tycker det påminner om din stil.
kram från Ewa!

Elina sa...

Verkligen ett fantastiskt hem! Fin måndagsinspiration.

Kram Elina

Maria sa...

Ett sådant underbart hem...gillar jag skarpt :) Ha de gott denna fina dag. Kram Maria

@my casa sa...

LOVELY!
Nu blir det att granska sköna hem:)))

Bokcaféet i byn sa...

Hej!
Vilket spännande hus! skulle gärna se fler av rummen!! Härlig morsdagsbricka du visade i tidigare inlägg Susanne!
Kram Anna

Ljusa vardag sa...

Ja det var verkligen ett helt underbart vackert hem. Det enda jag skulle kunna tänka mig är lite blommor som jag tycker förgyller ett hem. Ha en fortsatt fin kväll! Mvh Anna

kråke sa...

Så vackert...härligt med naturtoner som röd tråd i hela hemmet:))

kramis kråke

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin