lördag 14 maj 2011

Kneipp utlottning!

Necklace from Soul of Maia, towel from Coop, stones from Cyprus...

Hej på er!
Hoppas ni haft en skön Lördag!
Jag var på en loppisrunda tidigare i dag och fyndade en del charmiga småprylar. Visar er en annan dag.

Som bloggare får man ibland en del roliga erbjudanden, och den här gången var det att få prova den här body lotionen från Kneipp, och jag kan ärligt tala om för er alla att den faktiskt är helt underbar och jag har provat det mesta inom krämer!

Är nog en storkonsument inom väldoftande hudkrämer. Det finns inte många sorter den här gamla näsan inte har sniffat på, eller jag har smörjt mig med, hihi...
Ett stort plus med just den här lotionen är att den är tillverkad av bara naturliga ingredienser och den doftar ljuvligt av citrongäs och oliv... Mmmmm...



Dessutom får jag lotta ut hela fem stycken till er, mina gulliga läsare!

Är inte det toppen!

Det kan bli den perfekta morsdag presenten, eller varför inte som en härlig gåva till er själva!

För att vara med i utlottningen lämnar ni bara en kommentar här i inlägget!

På Onsdag drar jag fem stycken namn som får en varsin Citrongräs-oliv NaTrue Bodylotion (värde 159:-)
Den finns att köpa i bla. i olika hälsobutiker.

Kram och lycka till!
I veckan ska jag prova en annan rolig produkt. Då handlar det om fötter. Återkommer om det...

Nu återgår jag till att kolla på melodifestivalen som i mitt tycke inte är något vidare, som vanligt.
Jag håller stolt tummarna för vår duktiga Eric Saade!

Susanne

71 kommentarer:

Mjuka sa...

Oj, är jag först. Är med såklart!
KRam Malin

Anonym sa...

Å, jag vill GÄRNA ha den!!!
ANNIKA S

Anonym sa...

Oooo lyxigt med nu handkräm! Tack för mysig blogg, den ligger i favoritfältet. :-)
Hälsn bettanr@hotmail.com

Helena Dovier sa...

Jag skulle jättegärna vilja vinna en Kneipp-body lotion!

Kram från Helena

Vida sa...

det räckte inte ända fram för Eric men oj vad superduktig...jag vill ha Ukrainas klänning;)

behöver en body lotion till min trötta lekamen efter all vinplantorplantering;))

hadetgottrestenavhelgen
Vida

emilias gömmor... sa...

Jag är gärna med i utlottningen!

Kram Mimmi

Martha sa...

Jeg vil bli med;)
Ha en herlig søndag!!

Anonym sa...

Jag är gärna med i utlottningen!
Kram Annelie E

Annis sa...

om jag skulle vinna skulle min underbara mor få den. Hon ställer alltid upp för oss när de kör ihop sig med barnen och vi jobbar natt!

Unknown sa...

den ser skøn ud:)

Anonym sa...

Åh, detta vill jag inte missa.

Håller mina tummar och tår att jag får bli en lycklig vinnare..

Mvh:Cecilia

EmmaP sa...

Låter som en mysig kräm, jag är gärna med i utlottningen!

Pilla sa...

Ooooo, oliv o citrongräs...låter ju ljuvligt!

smile sa...

Allt som hjälper mot min fnöske-torra hud välkomnas. Jag håller tummarna och önskar dig en trevlig söndag.

:-)

Anonym sa...

Ååå..vad kul med utlottning! Behöver verkligen lite "lyx".. Köpte ett kit med badsalt till min käre mor för längesen från Kneipp...och hon älskar det så nog är de bra! =)

Mvh Sofia T (Motala)

~ INA ~ Inas☆House sa...

Åh! Jag vill gärna vara med på utlottningen! Krämen skulle vara en fin present till min kära mor som har hjälpt mig att plantera träd i min trädgård. :)

Önskar dig en fin Söndag!
Kram Ina

Dronninghuset sa...

herlig! jeg er med.
ønsker deg en nydelig søndag...

Klem Tove

Anonym sa...

Hej Ja den utlottningen vill jag delta i, verkar vara underbar lotion//Marie S.

Anonym sa...

Hej!
Citrongräs är min favorit! Jag är gärna med i utlottningen.
Mvh Maria

sandralinnea sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar, men framförallt vill jag säga att jag tycker om din blogg. Jag har följt dig i flera år bakom kulisserna men nån gång måste man ju börja kommentera. Jag försöker bli bättre på det :)

Anonym sa...

Oj här vill man ju gärna vara med och tävla!dojjan74@hotmail.com
vill samtidigt tacka för en helt underbart skön blogg.älskar dina foto och din mix av snäckor mörkt trä och vitt;)underbart!
Annika

Anonym sa...

Jag är gärna med på utlottningen. Oliv och lemongrass låter som en bra kombination.
Siv J

Anonym sa...

Hej, Susanne!

Vill gärna delta i din utlottning med 1 lott. Citrongräs låter uppfriskande och fräscht.

Tack för en fin blogg!

Söndagskramar Renate
wretefelt@hotmail.com

House number 15 sa...

Även jag är med på utlottningen!
Skulle passa alldeles utmärkt till min torra kropp;-)

Ha det gott!
Kram Christina

Kari sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen.

Kari :-)

ANNIKA sa...

Jag har också provat det mesta och är nog ganska kräsen ...
Alltid kul att prova nytt eftersom det alltid finns något som överträffar favoriten ,svårigheten är bara att hitta den...
Är med och hoppas....
gustafsson.57@hotmail.com

Villa Carl Larsson sa...

Jag håller med dig. Schlagerfestivalen har inte alltid så mycket att komma med. Synd att inte Eric vann för han var klart bäst. Dock inte illa att komma 3:a :)

Vilken fin utlottning. Jag är gärna med.

Kram Josefin

Anonym sa...

Hej
Vill bara säga att du har en jättefin blogg!
Är gärna med i utlottningen:)
susannekock@hotmail.com
MVH Susanne

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Håller tummarna att jag vinner en skön bodylotion som jag kan smörja mig med nu när jag, barnen och deras mormor snart ska till Mallis!

Kram madde!

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Är gärna med på den utlottningen för jag har också prövat en massa olika krämer men inte hitta nån 10 poängare. Kanske denna är det?! Värt att tävla om det iaf. :)) Kram

ulrika sa...

Hej jag är med,kanske skulle vara bra för mina värkande händer,hoppas på turen,ha en bra dag kram ulrika

ulrika sa...

Hej jag är med,kanske skulle vara bra för mina värkande händer,hoppas på turen,ha en bra dag kram ulrika

Lauras gård sa...

Kan nästan känna doften av den... Jag är jätte gärna med i utlottningen. Kram Stina

Min Svägerska och Jag sa...

Jag vill jättegärna vara med på utlottningen. Jag håller tummen, det lät som en doft för mig.
Kram Linda

C. Tvillingmamma sa...

Jag är med,har tröttnat på allt jag använt förr,dags för nya dofter kanske denna vore nåt för mgig :)

A Piece Of Pai sa...

hej jag älskar hudkrämer så den här utlottningen vill inte jag missa. kram Elisabeth

Vardagstugg sa...

Självklart är jag med! =)
Den doftar säkert underbart..

Annelie

Anonym sa...

Hej!
Har märkt att sedan jag fick en dotter prioriterar man BARA grejer till henne.. Kom knappt ihåg när man köpte sig en tröja, nya skor eller en härlig kräm sist...
Så nu håller jag tummarna för att jag kan få vinna en lyxig kräm! Ska nog bli bättre på att ta hand om mig själv igen, detta vore väl en bra början!
Kram från Alexandra i Östersund
Alexandragr8@hotmail.com

Anonym sa...

Den skulle jag så gärna vilja ha! Jag älskar doften av citrongräs.
Håller tummarna att en av tuberna hittar hem till mig i Malmö!
Tack för en underbart inspirerande blogg, förresten!

Karin i Malmö

Stina i Sumpan sa...

Jaaa, jag vill gärna prova den!

Anna S sa...

Ser ut som en jättefin kräm! Är gärna med och provar lyckan i denna tävling. Fina loppisfynd du gjorde med.

Mvh Anna S

Anonym sa...

Är gärna med i utlottningen!

Lena

mgb1964@telia.com

Anonym sa...

Hej
Låter som en härlig morsdagspresent:)
Är gärna med på utlottningen.
Mvh
Inga

Anonym sa...

En härligt doftande och energigivande bodylotion är precis vad jag behöver efter en intensiv period. Jag riktigt längtar efter ett långt skummande bad, följt av krämen med doft av citrongräs...
/Anna I

Millan sa...

Är gärna med i utlottningen!
Hälsningar Camilla

Gamla skolan-Jennie sa...

Hejsan!

Självklart vill man vara med på en sådan utlottning! Alla mina krämer är slut så det skulle komma väl till pass!

Tack för en inspirerande blogg!

Kram Jennie

mia sa...

åååå så spännande med en NY kräm!! Är gärna med i din utlottning!!
Skånekram!

Tiina sa...

Jag vill gärna vara med!! Kram, Tiina

Anonym sa...

Hej

Jag vill också vara med i utlottningen av hudkrämen.

Tack för en jättefin blogg den är underbar:)

Mvh Helena M

Anonym sa...

Hoppas på att få smörja in mig och lukta gott =) Berit

Maliva`s verden sa...

Dette var et nytt merke jeg gjerne skulle prøve...så jeg krysser fingrene for at jeg blir en av de heldige vinnerne;o) Klem fra Maliva

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen!
Hälsningar
Charlotte i Borlänge

jenny ~ house of jenny sa...

Är gärna med i utlottningen! Låter som en spännande doft....

Puss!

Anonym sa...

Alla försök till att få bukt med den torra vinterhuden är värda en chans. Gillar naturliga produkter!! Så jag hoppas på tur.
Ulrika i Sörmland

Anonym sa...

Åh.. den vill jag prova!
hälsn
Silver & Ull Helena (erlahel@hotmail.com)

monikanen sa...

Jag vill oxå vara med:)Låter som hudkrämen luktar underbart,tänk om..
Kram Monica

Anonym sa...

Kul kul med lotteri lottera! ;-) Kram på dig!

Anonym sa...

Första gången jag vågar mig på en kommentar i en utlottning....håller tummarna!! Den krämen skulle jag verkligen vilja prova!!
Läser din blogg varje dag, du har så fina och inspirerande bilder:)

Anonym sa...

Åhhhhh deb vill jag ha!
kraaam helena

Emma sa...

Vill gärna ge denna till min mamma i morsdagspresent som gifter sig i början på juni!

IngerJohanna sa...

Vill självklart vara med i utlottningen! Letar fortfarande med ljus och lykta efter den perfekta "smörjan". Kanske är den här...

simplicity sa...

ÅÅåååå.... jag är gärna med. Behöver nog pyssla om mig lite extra nu inför stundande förlossning ;)

Kram Jannice

Anonym sa...

Hej!

Jag är gärna med i utlottningen.

Hälsningar

Lotta

mail: lot70@hotmail.com

Wiveka sa...

Jag är gärna med i utlottningen.

Anonym sa...

Hej.
Hoppas verkligen jag har tur i denna utlottningen:-)
Mvh Johanna

Tidsmästarinnan sa...

Tjohooo, det är klart jag vill ta chansen... kram från en "torris" (he he)
Susanne

Anonym sa...

Tack för en trevlig och inspirerande blogg:))))) Vill gärna vara med på utlottningen utav den härligt doftande body lotionen. //Maria från Falun

Michelle sa...

Ohh, vill jätte gärna vara me' på utlottningen.
Tack för en oerhört inspirerande blogg!

Michelle (^.^)

Norr om Köpenhamn sa...

I allra sista minuten kniper jag en lott så här på onsdagsmorgonen :o)

Ha en forsatt härlig dag!
Kram Ulrika

Noamaja sa...

Oj vad härligt! Kanske är det för sent men jag chansar;-)

Anonym sa...

Hej!
Hoppas på turen!
malinahlund@hotmail.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin