torsdag 26 maj 2011

Kneipp

halsband soul of maia, vita stenar från Cypern


Om någon av er är sugna på att testa Kneipps hudvårdsprodukter så kan jag tipsa er om att just nu kan man köpa dom  25-30 % billigare HÄR.

Jag hade turen att få prova citrongräs setet som jag är helnöjd med, och det känns ganska skönt att veta att det inte finns några som helst kemikalier i dessa, utan bara naturliga ingredienser.

Oj, oj, nu lät jag som i en reklamfilm, men jag tycker det är toppen när något är överkomligt i pris och även är hälsosamt...

Jag ska faktiskt ta och beställa den andra doften (tror det var Jasmin) när den här tagit slut. För jag är en riktig hudkrämsjunkie...

Näpp mina vänner, nu blir det en timme med Anna Skipper på tv4+! Alltid fastnar väl någon av alla hennes nyttigheter.

kram Susanne


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin