lördag 21 maj 2011

another framing


Det lilla projektet jag gjorde häromdagen var att rama in en del av en t-shirt. Tyvärr var den helt ny, men ni vet söner, hihi. Han lyckades få fläckar på den ena sidan som inte på något sätt gick att få bort.

Tavlan kommer senare hänga på Alice rum, eftersom den handlar om dans. Närmare bestämt streetgruppen Bounce.

...................

My little DIY project this time was to frame a part of a t-shirt.
It's a text about dancing, and later we will hang it in Alice's room...

peace & love to you all

Susanne

9 kommentarer:

Milas Rum sa...

Vilken kul idé!
Och Bounce är ju så jäklans bra!

Trevlig helg!

Maria

Marita sa...

Vilken läcker tavla! Smart sätt att använda roliga t shirts! Gillar ditt matrum...vilket läckert bord...vilka vackra stolar!!
Jag har utlottning hos mig, kika in om du har tid!
kram, Marita

@my casa sa...

Tavlan blev jättecool och ert matrum var verkligen fint.
Vilket ljuvligt tak, hur har ni fått till det?
Ha en trevlig fortsättning på helgen:)))

Vida sa...

så himla läckert...rolig kreativ inredningsdetalj och personlig;))

hoppas det går bra i Stockholmo;)

kramisolen
Vida

Anci sa...

Jättebra idé ! Nu får jag lust att rama in en t-shirt jag med :)

Kram
Anci

Rafaela sa...

Great idea! I love it!

Maria sa...

Bra ide som blev en häftig tavla:) Hoppas du får en skön söndags kväll, kramar Maria

n o r d i n g å r d e n sa...

Inget ont ocm inte har ngt gott med sig, det resulterade ju i en vacker tavla! Och va fint ditt matrum är och så vackert med alla flaskor med kvistar i, det är så kul att "gratisvaruhuset" ute har öppnat igen...vackra stålbilder nedan och den korkskruven i grönt, gud va läcker!!!! Mari.

Lina ♥ C´est la vie sa...

Snyggt! Och så älskar jag Bounce! Eller de har väl splittrats nu, så "älskade". Sett dem live flera ggr :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin