måndag 23 maj 2011

Monday morning

picture from the hallway on our second floor

Så var det Måndag igen!

Helgerna har ju som bekant en tendens att gå alldeles för fort fram, men jag ska inte klaga för min har varit underbar med både jobb och mys med familjen.

Jag och Magda hann besöka två helt fantastiska Stockholmshem för reportage under Fredagen och Lördagen. På Söndagen hade vi en skön vilodag här hemma där vi bara skrotade runt i trädgården.

Hoppas er helg var toppen den också!

I dag blir det en hel del jobb här vid datorn, så vi ses säkert senare igen, men allra först blir det en powerwalk runt byn.

Bilden ovan är tagen i övervåningens hall där jag tidigare hade mitt arbetsrum...

......................................

I had a great weekend with both work and pleasure with my family. Magda and I visited and worked in two wonderful Stockholm-homes that will be featured in a magazine soon.

Yesterday I had a nice and lazy day with my family, and we spend most of it in our garden.
Hope you had a good weekend too!

Today I have some work to do at the computer, so I guess I see you later again, but first I will take a powerwalk around our village.

Susanne

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken harmoni! jag gillar verkligen dina fotografier Suss!
kram Regina

Vida sa...

så vackert med den vita klänningen på den gamla trägaljen...andas lugn och ro...

underbarhelgroligavännerkram
Vida

pysseltanten sa...

Låter som att du haft en härlig helg!...Själv har jag jobbat heela helgen...har därför en ledig dag IDAG...som jag njuuuter till fullo av...:))
Älskar dina bilder...o älskar KORG i alla former...
Kraamizar Git

Maria sa...

Vilka fina inspirerande bilder du lagt ut...I like ♥. Ha en skön vecka nu kramar från Maria

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin