söndag 4 januari 2009

Nu är utlottningen avslutad!

Milda makter! Aldrig har vi fått så många kommentarer och mail som till den här utlottningen... Ett stort tack till er allihop!! Fantastiskt roligt, men det blev också en jädrans massa lappar som skulle göras (långt över 300)... *fniss*

Det var inte lika kul att skriva dom då, men är det utlottning så är det. Tack och lov fick jag stor hjälp av vår goa lilla Anton!!! Inte för att jag tror att han vill göra om det igen...hi,hi!
Måste nog hitta på något kul till honom också som tack för all hjälp!!

Det blev genast krångligare nu när många hade dubbla lotter. Förut använde vi en boks sidnummer vid utlottning, men det fungerade inte nu... Nästa gång blir det på det gamla vanliga sättet!!! Den här gången skrev vi helt enkelt ner (eller inte vi, läs Anton) kommentarerna eftersom de kom in och datum. Sen klipptes de itu och veks ihop... Ni kan ju tänka er vad han har pysslat...*fniss*






Ursäkta de trista blixtbilderna... Ni vet hur det är att fotografera när det är mörkt...

Vinnaren blev den här gången Eva S i Farsta!!! Ett stort grattis till dig!!! Maila din adress till oss så kommer dina vinster fortast möjligt...


Kram från Susanne & Alice!

27 kommentarer:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Tusan också. Men grattis till Eva!

Hoppas att ni haft det mysigt i Sthlm! Jag och mamma åker dit över dagen på onsdag... Shop ´til we drop du vet...

Kram!

Hemmalycka sa...

GRATTIS till EVA S i FARSTA :)
Kram Åsa

n o r d i n g å r d e n sa...

Lyckliga Eva S, hade det varit Eva P i Farsta hade jag hajat till, min bästa kompis: ) Din kudde är ljuvlig! Ha en fortsatt skön söndag! Mari.

Mallan sa...

Oj, vilket jobb ni hade att klippa o vika! :)
Grattis Eva!
Ha det gott! Kram Malena

Ann-Catrin sa...

Grattis Eva!
nästan nästgårds med mig ju...

men vad Anton slitit.. det skulle jag aldrig få mina barn att göra!
Duktiga han!!

Hoppas ni hade eb mysig tripp i Stockholm...
Många kramar till er!
Ann-Catrin

Lilla huset på prärien sa...

Åh lyckans ost! Stort grattis till vinnaren. Nu ska jag gå och slänga mig framför tv:n... :)

Kram Jenny

Anonym sa...

Attans=) Men stort grattis till vinnaren.

Anonym sa...

Rackarns otur man har.Såg i alla fall något som var början till mitt namn på Antons lapp, men men bättre lycka nästa gång och grattis till Eva .Skönt att ni är hemma igen ,får man kanske lite insperation nu när julen ska plockas undan.Ha det!!/A i den lilla röda stugan

Anonym sa...

GRATTIS TILL VINNAREN !!

Kramar @nette

Unknown sa...

Grattis till vinnaren!!!

Pink and white dreams sa...

Grattis till den lycklige vinnaren. Lyckost!

Kramar Sabi

Eddan sa...

Grattis till vinnaren!

Vilket jobb med alla lapparna :-)!

/Anette

Ett skönare liv sa...

Grattis eva :D:D

å bra jobbat anton, tycker helt klart han e värl en liten överraksning :)

kram till er !
nadja

Mamma C sa...

Får gratta den lyckliga vinnaren
Kram Mamma C

Skatan sa...

Kära nån vilket jobb! Jag använde tumstocken...fast då vill det ju till att det inte överstiger 200 deltagare i tävlingen :)

Grattis till vinnaren!

Kram,

Anna

Nettan sa...

Men stackars Anton...=0(

Men Grattis till dig Eva..
Kram Nettan

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till vinnaren. Det blev lite jobb för dig. Tur att du hade en sådan bra hjälpreda.

Ha en bra vecka!
kram Ullis

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Himmel å pannkaka,vilket jobb du gjort Anton, kraam till dig =)

Å Grattis till Siv som vann!

Hoppas på bättre lycka nästa gång =)

Kram Benita

Anonym sa...

Hej Susanne och god fortsättning på det nya året.Jag har varit lite offline ett tag men nu är jag på bloggrunda och besöker naturligtvis dig.Fint och trevligt som alltid. Hoppas ni haft det bra i Stockholm.
Kram Susanne

gamla skolan sa...

Vilket jobb ! Stort grattis till vinnaren . Kramar Susanne / den gamla skolan

Viola sa...

Grattis till Eva, jo jag vet jnär jag hade min sista utlottning med 1-3 lotter per deltagare, det var ett riktigt pussel att få ihop med ungefär samma antal som du, ha en skön trettonhelg, kram

Tulipa sa...

Vilket jobb ni fick med alla lotterna!
Grattis till den lyckliga vinnaren!
Kram Tulipa

Britt sa...

Grattis till Eva!!

Golden&Vitt sa...

Grattis Grattis till vinnaren.Bättre lycka till oss andra nästa gång *ler*

Oj oj så många lappar att skriva...det är ju ett himla jobb med dessa utlottningar, fast roligt att vara med och tävla.

Ha en trevlig helg/annika

Stina sa...

Grattis till vinnaren!!

Millygarden sa...

Attans då...men grattis till vinnaren!

Bra gjort Anton!

Kram Marina

Åsa sa...

Grattis till vinnaren !!

Fint jobbat..hehe förstår att han kanske inte är sugen på att göra det igen ;-)

Kram Åsa

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin