måndag 26 januari 2009

Liniment? Någon?

Hej på er!

Måste bara visa mitt nya fynd! Ett gammalt medicinskåp! Vet inte var jag ska ha det ännu... Hittar jag ingen plats så kanske det hamnar på vår loppis i sommar...

Om inte så ska jag fylla det med liniment av olika slag. Det lär jag nog behöva om ett par dagar! För i dag köpte jag träningskort på Friskis o Svettis och gick på första gympapasset! Snacka om att jag kommer få träningsvärk för oj, oj så dålig kondis man har...*fniss* Men det ska jag ändra på nu!! Med mig hade jag min goa vän Kullan Pullan. Tillsammans ska vi nog komma i form nu under våren...


Kvällen ska jag tillbringa tillsammans med målarpenseln. Här ska det målas skyltar...

Kram Susanne

34 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Snyggt skåp, kan du inte ha det i badrummet? Fina skyltar du gör.
Hoppas ni får en skön kväll med inte alltför stela leder :)
Kram Åsa

Unknown sa...

Härligt skåp! o jättefina skyltar!! Ha en bra kväll. Lenita

HAGENS VITA VARDAG sa...

Längtar sååå efter mina!..*ler*
Ha de gott,
Kram Anna

Villa Carl Larsson sa...

Vilket tufft skåp. Snacka om orginellt. Och lampan på den nedre bilden, kommer den från IKEA? Den är så himla snygg.

Kram Josefin

Kristin sa...

Hej hej Susanne! Makalöst snyggt och annorlunda skåp. Jag skulle se till att det fick plats någonstans om jag var du...

Gud vad du är duktig som tränar. Det är nog bra att ha en kompis som sporrar en, när man själv vill maska! (Jag är en riktig träningsmaskare...)

Dina skyltar är så fina, så fina!

KRAM!
/Kristin

Det vita dårhuset sa...

Heej!
Är det min skylt som står i fönstret? =)
Längtar.... Men saken är ju den att nu måste vi skaffa trädörrar-Som matchar skylten menar jag ;)
Kram från den magsjuke

Engelska Villan sa...

Guuud vad fint det är i ert matrum! Taket, väggarna, fönstren, man blir alldeles matt!
Skåpet var ju jättecharmigt, håller med Hemmalycka, sätt det i badrummet!
Kram Anna

Love Your Homes sa...

Lova att du sparar lite liniment till mig också, Suss.

Kommer att behövas här med, sjukgymnasten har gett mig ett digert program och ett nyp i örat.......ha,ha.
Kommer nog att vobbla fram, vilken syn det blir.

Annars är ju skåpet hur läckert som helst, kan bli ett riktigt dragplåster till loppisen.....

Kvällskram,
Ia

Skatan sa...

Godkväll!

Så kul att det går bra med skyltandet - jag gissar att de går på export ;-)

Här sker sista trappjobbet nu i kväll...det är så kul att se den växa fram!!

Sov gott...

Anonym sa...

Härligt skåp. Var rädd om dig...

Kramelikram @nette

annashusidingtuna sa...

vilket fint medicin skåp!
Hoppas att du hittar en plats för det och inte säljer det på loppis i sommar.
Visst är det skönt när man väl har kommit igång och träna? Tillslut blir det till ett gift och man kommer på sig själv att gå och längta till nästa pass...
Kram Anna

Life Of An Angel sa...

Riktigt coolt skåp :-)

önskar jag hade ork och motivation att gå till gymmet.. jaja den kanske dyker upp med vårsolen :-)

vilka fina skyltar du gör!

Kram

Lilla huset på prärien sa...

Ha! Vilket underbart medicinskåp :) Superfint! Du hittar säkert någon passande plats till denna raritet. Lycka till med skyltmålningen!

Kram Jenny

Jenny Oak Fae sa...

Charmigt skåp!
Skyltarna är jättefina..!

: )

KRAM, Jenny

<3

hönemor sa...

Hej jag har följt eran blogg ett tag men har aldrig gjort någon kommentar. Vilket fint hem ni har det är så hemtrevligt. Jag älskar ochså gammla saker går heller på loppis och köper gammalt porslin än köper nytt, är en riktig i hôvve tror du. Katarina.

Millas hem sa...

Halloj Susanne!

Jag kommer precis också ifrån ett "friskis" pass just nu.
Jätteskönt var det, men jobbigt!!
Jag och min dotter går tillsammans...bra att ha någon som "drar" med mig när det känns motigt! :)

Ditt nya skåp är jätteläckert!

Undrar också om kronan...är det House Doctors? Eller annan?

Ha en härlig tisdag, nu ska jag ta mig ett...äpple!:)

Kram Camilla

Heidi-anitha sa...

Ojjj, din hærlige kreativitet og ENERGI smitter over... Fy så flink du er.. Spiser riktig.. og nå trener.. og maler og.. ja, visst kan du være stolt:)

Skapetvar vakkert og sjarmerende:)

Klem White vintage

mamas kram sa...

Vilket originellt skåp!
Du har en underbar blogg med så fina och sköna bilder!

Många kära hälsningar från Schweiz
Doris

(Jag kan inte skriva bra på svenska, men jag hoppas du kan förstå ändå)

Mamma C sa...

Så roligt med ett gammalt medicinskåp. Dagens är ju bara av plast. Duktiga ni är som gympar och står i.
Kram mamma C

Lallis - liv och leverne sa...

vilket härligt medicinskåp:)
Och vad du är duktig på att måla skyltar! Riktigt duktig.
Ha en fin kväll.
Kram Lallis

På min gatan i stan sa...

Vilket fint skåp! :-) Finfina skyltar gör du också... Riktigt fina!

Kram!

Ann-Catrin sa...

hej vännen!!

men vad jag har missat här alltså.. Alice nya blogg tex.. så duktig hon är..

och du då.. värsta träningsfreaket.. du kommer ju var så "deffad" till sommaren hihi!!

Dukiga du!!

och så alla böckerna där bakom skira gardiner... så snyggt.. medicisnkåpet... urfint!!

Här är det flyttdags.. liten mammas känslor i dallring!!


KRAMAR
Ann-Catrin

Karin Lindström sa...

Hej Susanne!

Vilket fynd! Du har allt näsa för sånt du.

Ha en bra kväll och lycka till med målningen!

Kramar

Karin

Ullis/Leva på landet sa...

Så fränt skåp du har hittat. Tror nog att du hittar en bra plats till den. Så duktig du är som ahr kommit igång så bra med träningen.

Kram Ullis

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilket fint skåp, du hittar nog en bra plats för det.
Ojjj, vad du är flitig..tränar och målar skyltar...heja..
Ha det gott
Kraam Anette

EN INREDOHOLIC sa...

Men vad du är igång med träningen. Får man nypa lite av din energi! Och vilket skåååp!! Nice!!

Jättefint! Det är ju skit att man inte bor i krokarna så man kunde komma upp och gästa loppisen. Har ju varit däruppe. Hade en pojkvän i Gustafs ;)

Kram kram
Jannice

rosenskära sa...

Du har verkligen bestämt dig! Först äpplen och nu F&S! Heja, heja! Önskar att jag kunde uppbåda lite kämpavilja också, men jag vet att det bara är en fråga om inställning och att fatta att man tar hand om sig själv!

Skåpet är ju jättekul! Är det vägghängt? Annorlunda med gröna kors.

Kram/Lena

Lundagård sa...

Åh vilket litet tjusigt medicinskåp, hög fyndfaktor :)

Viveka i Bläckhornet sa...

Vilket häftigt skåp. Hoppas du hittar en plats till det.

Nu fick jag ju dåligt samvete när jag hör dig och andra bloggre duktiga motionsträning. Hmm...

Kram Viveka

Viveka i Bläckhornet sa...

Vilket häftigt skåp. Hoppas du hittar en plats till det.

Nu fick jag ju dåligt samvete när jag hör dig och andra bloggre duktiga motionsträning. Hmm...

Kram Viveka

Anonym sa...

Va skönt å köra igång och röra på sej=) Tänk sån bra kondis du kommer ha till sommaren. Man blir inspirerad att börja själv. Häftigt skåp!

Anonym sa...

Hoppas att du inte hittar någonstans att ha skåpet;)Jag vet precis var jag skulle ha det.Nu när jag hade skåprensningar så saknade jag faktisk något snyggt att stoppa mediciner,plåster odyl i.Plast burkarna:( får duga tills vidare .Jag är också en sten och snäck samlare.Lägger dom i mina blomkrukor ,lyktor,fat.Ditt tips blir så fint med dina skyltar.Jag bara älskar dom.Ett walk in skafferi med din skylt hör till mina drömmar.Ha det!
A.i den lilla röda stugan

me and alice sa...

Hej A i den lilla röda stugan!
Åh blir så glad av dina gulliga kommentarer du jämnt skriver!!! Tack söta du!!
Kraam Susanne

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej hopp!

Hihi jag har också precis börjat träna. Det senaste Pump passet tog död på mig, gjorde ont i flera dagar.

Så fina skyltar du gör!

Kram Anna

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin