fredag 2 juli 2010

Work, Work!!!

Hej igen! Vilken latmask jag har blivit va? Ska försöka bättra mig med inlägg. Nu har jag haft nog med semester för ett tag... *fniss*
I dag får jag ändå lov att bjuda på en lånad bild... Har ni sett vilken härlig säng. Skulle vara en rolig ide´att ta efter på Svenskt vis... Tänk att hänga upp en vitmålad furusäng mellan tex. två björkar...( istället för hängmatta)... Hmm. ska fundera på något liknande. Billiga sängar finns ju på loppisar här och var...

Just nu blir det inte mycket liggande för min del. Jag sliter som en tok för att hinna klart med vår egen loppis. Vi öppnar nu på Onsdag den 7 Juli kl. 14-18!
Då är ni som vill och kan hjärtligt välkomna vare sig jag hunnit färdigt eller ej!

Kraam! Vi ses senare!!
Susanne 

15 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Hej Susanne! Här kommer en hälsning från ytterligare en latmask! Glest med inlägg och inte hälsar jag på er andra heller.. fick ta en liten bloggstund nu och läsa ikapp.. ;) Visst skulle det vara mysigt med en hängsäng i trädgården.. vi har ganska många björkar i trädgården, dock mest på framsidan. Jobba inte ihjäl dig nu inför loppis-starten! Hoppas du hinner med lite sol och lata dagar i helgen också..
Kram /Anna

Susan sa...

I have been dreaming of a porch swing bed for years! Maybe someday!
Blessings!

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men åh så spännade med loppisen, kanske jag dyker upp!

Ja, sängar ja, lustigt nog fixade jag med en säng i går, inte järnsäng som omväxling: ) jag ska visa den sedan, ha en toppenhelg i solen! ( har du ngn sån där diareegul köksoffa, kanske du minns mitt skåp på verandan, SÅN gul färg på köksoffa är jag ute efter . Faktiskt: )

koralee sa...

Oh I want to be swinging in this lovely right now. xoxoxoo

Unknown sa...

Ja den såg inte dum ut!
Och inte platsen heller.
Synd att jag bor så långt bort från dig, skulle gärna komma och hälsa på!
Lycka till med försäljningen!
Kram Anna

Ett Vitare Hem sa...

Jättemysigt såg faktiskt en som hade nåt liknande förra sommaren...
Lycka till med loppisen!
Kramis/LenaS

Anonym sa...

Vilken kul ide. Hoppas din loppis går bra. skulle komma om jag bodde n ärmare
mvh Lena.
ps. skrev tidigare men det försvann. Kan det göra det.

Anonym sa...

Oh my... This image is soooooooooo beautiful.. Your blog is a true inspiration..

Hege sa...

Den sengen skulle hengt her på terrassen... når jeg tenker meg om, så tror jeg at jeg bytter ut terrassen også.. :-)
Lekkert bilde!

Mia sa...

Härlig säng, skulle inte sitta fel att ha en sådan =)

Å äntligen öppnar loppisen, jag lovar att jag å syrran komemr dyka upp under sommaren, vet dock ej om vi kommer på onsdag men det visar sig...

Ska till dina hem trakter på söndag, på trädgårdsmingel =)
På Morbyvägen 25, ligger det i närheten av dig?
Ha det bra, å slit inte ihjäl dig!
Kram Mia

Vintage House sa...

Den sängen ser verkligen underbar ut kanske ska fixa en.
Tack för tipset!
Kommer du lägga ut lite bilder på vad du har på loppisen?
Bor alldeles för långt bort men min svägerska är från Falun och de ska upp i sommar så jag tänkte se om du hade något??
Du har möjligtvis ingen mer sådan inköpstavla som du bloggade om för ett tag sedan?
kram
sandra

vosgesparis sa...

now that is what I call a porch! have a great weekend x

AC sa...

Hej Suss,
Jag har för mig att Martin Timell byggde en liknande säng i Äntligen Hemma. Fast den du visar ser ju mkt mysigare ut:)
Kramar AnnaCarin

ulrika sa...

Hej Susanne!
Vilken underbar blogg du har!
En verklig inspirationskälla som jag går in o tittar till varje dag!
Jag bor i Mora o jag undrar på vilken adress din loppis är, vill väldigt gärna komma dit o titta :).

iheartsunnydays sa...

Oh this looks simply divine! Wish my porch was big enough for this :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin