onsdag 21 juli 2010

Relaxing...


Vi hade en toppendag idag igen...
Massor med glada besökare på loppisen. Sonen ligger i soffan helt utslagen... *fniss*
Det är jobbigt att sommarjobba och tjäna sina egna pengar, men nyttigt! Nästan varenda korvöre får de sätta in på banken förutom en slant till någon pryl de önskat köpa...

Nu ska jag jaga flugor som en tok och så småningom hoppa i säng... Grr! Tror vi har en miljon av dom jädrans flugorna bara här inne i huset...

We had a great day today with alot of nice visitors on our fleamarket... Now I will relax for a while in the sofa (like the son is doing, ha, ha...) before going to bed... First I have to get rid of all irritating flies inside the house...

Kramelikram Suss!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hej susann!
Jag var en av de som var där i dag! Är så nöjd och glad att jag äntligen fick träffa er.
kram från Jenny

me and alice sa...

Tack snälla Jenny!
Det var kul att träffa dig också!!!
kraam

hemtrevnad marie sa...

Hej på dig!
Hoppas att väninnan T med familj hittade till dig idag, försökte lotsa dem rätt per telefon....de är på auktionsveckan och jag är inte ett dugg avis...hm...
ja det är jobbigt att sommarjobba, särskilt i den åldern, det är suck och stön här hemma också, haha!
kraam

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Susanne,
hoppas flugjakten gick bra! Här är det getingarna som börjar bli en plåga! Grrr

Jag tror minsann att du har ett nytt läckert bord...? Jättefint!!

Simma lugnt!
Kram monica

signerat 71 sa...

Hej,
jag bor ju lite långt ifrån din loppis - synd att jag inte kunde vara med...
Ha en skön vecka.
Kram J

n o r d i n g å r d e n sa...

Flugor ja, de är överallt!!! Snyggt bord och snygga ljustakar, gillar din grå tomma ram och se där, en firre till: ) Mari.

(eddas) sa...

Skulle gjerne vært der jeg og:)
eddaKlemmer

Villa Ekström sa...

Vi var oxå där på loppisen. roligt att gå på en loppis med BRA PRISER. Det är ju det som är loppis. Är så glad över min lilla Fellingsbro-skylt. Kram Linda

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad kul det varit att få komma till din loppis men men man kan inte få allt ;o), flugor? Här har vi en himla massa äckliga tvestjärtar, åh vad de är läskiga....
Ha en härlig dag!
Kramis/LenaS

Artefaktoria sa...

I would like to have You and Your flea market nearby :) For me it's more like an "oversea" market or almost seaborne trade - haha. It's very good that we have an Internet, so - at least - I have Your blog "nearby" :)

Kram :)
Antonina

dreamhouse sa...

hej söta suss! vet inte om du fick mitt meddelande?! har inte tillgång till mejl men trodde jag lämnat här via bloggen. Vill såå gärna kika in hos dig, e ni hemma fre em? annars ska vi till österstjärna idag. Har du den vita rottingsoffan kvar? massa kramar camillaxx

Mor Grön sa...

Jag är lie nyfiken på din loppis. Vart är den någonstans och när har ni öppet? Hittar ingen infotext hä på sidan.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin