måndag 19 juli 2010

A beautiful visitor!


Här ute på landet är det träskor som gäller. Alla högklackade (alla två *fniss*) ligger längst in i garderoben. Har gått så mycket i träskor så jag vet inte ens om jag vågar sticka i fossingarna i ett par skor med klackar...

Tur man bor på landet!

Vår gamla matta gjord av någon slags gräs har hamnat på trappen. Så skönt att ha något att sätta fossingarna på. Sambon såg frågande på mig; men om det regnar då?? Ja men då är det väl bara att rulla ihop den och bära undan alla de sjuttioelva kuddarna och dynorna... Inga problem, det fixar jag!

Förresten ser ni något vackert där i bakgrunden på vår åker??

Det är en granne som har sin häst betandes på vår åker denna sommar. Det är så mysigt och Alice är i sjunde himlen som får rida henne hem varje kväll...

Näpp, nu är det dags att göra lite nytta! Ha en toppendag! Jag ska försöka att fota lite bilder på loppisen och lägga ut här, bara jag hinner få lite ordning där ute...

I´m practically living in my clogs this time of the year! My heels are hidden somewere in my closet!! Thank god that we live out on the country!! Hi, hi, hi!
This summer we have a beauty on our field. It´s our neighbours horse that is on a summer visit and no one is happier than Alice who is riding her home everynight...

Kramelikram Susanne

9 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

ohhhh vilken härlig plats där på verandan suss, håller till fullo¨med dig, föredrar träpjuck före highheels, skulle känna mig dööööööö fånig i såna, haha!
mejlade dig, men frågar här med, nästa vecka, har du öppet då i din loppis, vi ska uppåt kanske.
må bäst med er grannhäst, varmkram lotten

Love Your Homes sa...

Vilken stilig pålle ni har i hagen, han har massor med godis ser jag. Vilken underbar sommar för Alice!

Hoppas ni alla har en fin sommar....

❤ Ia

Ljuva Drömmar sa...

Är inte heller nåt fan av höga klackar men hos mig är det ballerinor som gäller...finns inget bättre!

Jag hade gärna haft den utsikten som ni har från erat hus och att dessutom få ha en häst där , det kan inte bli bättre.

Hoppas du får en underbar vecka, kramar Maria!

Galleri Hönshuset sa...

Hej

Visst är det skönt med träpjuck =)

Underbart med en häst i hagen. Tjejerna har börjat spara, för dem har bestämt sig för och köpa varsin häst "När dem är stora nog att sköta dem själv" som jag har sagt och lovat dem tydligen =)

...har jag????

Supermysigt vid altanen.

ha det gott. Kram Pirre

beate sa...

har tresko jeg også... roooooosa!
de er nydelige å gå med!

herlig uteplass du viser oss!

klem beate

folkmyself sa...

God bless clogs!
I'm their fan also;]

lantliv etc. sa...

Hej,

Som tur hittade jag gamla träskor, love it! Vackra bilder!

kram från Ö

My Life And Loves sa...

Your photos are always so beautiful!

Loella sa...

Va mysigt med mr häst på besök, måste vara härligt att sitta vid den sköna uteplatsen, med tossar som krupit ur trällerna och njuta av en frustande häst i bakgrunden....SOMMAR!!

Kram Loella

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin