torsdag 15 juli 2010

Drying grass...

Krokhängare köpt på loppis i Frankrike, cykelkorg som hängt utomhus och patinerats, hemgjorda snäckgirlanger, hatt köpt på semester (Lindex har liknande).

Har börjat plocka buketter med olika gräs som nu får hänga på tork... Lika dekorativt upp och ner som det är i vas... *fniss*

Tack för alla roliga besök på loppisen igår. Alltid lika trevligt att träffa så mycket glada människor, och vilken tur med vädret vi har haft. Dagen före var det världens oväder och igår blev det toppen igen. Kvällen avslutade vi hemma hos goaste vännerna i deras 28 gradiga pool!

I dag ska här skrivas reportage texter och till kvällen kommer goa pappsen på besök!
Ha det gott kära bloggvänner och njut av sommaren!

I've been picking bouquets of grasses wich now is hanging to dry... I'ts even decorative just hanging there on the wall. Have a great day my blogfriends!

kramelikram Susanne

7 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Wow, vilken hängare, från Farnkrike, den var snygg! Det är gräs också, gratis, enkelt och vackert! Nu kan du se din dasskylt, ett år senare: ) En dopp i poolen lät ljuvligt! Mari.

Angelica sa...

Vad enkelt och vackert det ser ut! Nu ska jag genast in i sovrummet och pyssla lite och även en gammal stråhatt ska få ett nytt ställe att hänga på - tack för inspirationen!!!

Kramar från ett ljuvligt Mallorca!

Anci sa...

Tack detsamma ! Jag njuter av dina bilder och saker.

Kram
Anci

Anonym sa...

Vad du är duktig!Man blir så glad av att kika in här hos er.Kram Maria/Krusagården

Husbilsresan sa...

Ja, jag tycker nästan att det är finare att hänga buketter upp och ner än att ha dom i vas.I alla fall sånt som "vissnar snyggt". Nästa onsdag KOMMER jag till loppisen, jag lovar =)
Ha det gott...jag ska gå med döttrarna och barnbarnen på Universeum idag, för här regnar det.
Kram/Gunn

Malmkakan sa...

Snyggt med gräs! Själv plockade jag in lite vass häromdagen, simmade runt vid sommarstugan och nästlade mig in bland detta vackra höga gröna.
Sååå dekorativt.

Kram, Cecilia

Ida sa...

Vilken mysig blogg du har!
Ida

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin