tisdag 13 juli 2010

Fleamarket again...

Gamla buss-säten jag envisades med att jag ville ha...*fniss* Nu står de på gården som hmm, dekoration... Det blir nog en tur till soptippen snart...

I morgon Onsdag är det dags för loppis igen. Vi har öppet klockan 14-18! Hjärtligt välkomna! Maila gärna för vägbeskrivning!

I dag däremot blir det reportagetextskrivning för hela slanten... Hoppas vi ses i morgon!

Tomorrow we have our fleamarket again! You are all very welcome!

Busskram från Suss! *fniss*

6 kommentarer:

beate sa...

åh, der skulle jeg ha vært!
håper dere får masse besøk.

klem beate

Maria Krusagården sa...

Man blir ju väldigt sugen på att ta sig en tur...
Kram Maria

johanna sa...

Heeej
Så häftiga!!!å vad jag önska att man bodde närmre så man kunde ta en tur till loppisen! Men du om du ska göra dig av med dom så blir jag nyfiken på vad du ska ha för dom?=)
kraaaam

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Man blir ju sugen:-) Men jag minns att du bode rätt långt härifrån...

Det måste vara högkonjunktur för Loppisar nu:-)

Ha det gott, idag regnar det i vårt Paradis!
PoK Hillevi.

//G. sa...

Ja, äntligen blev det av att hälsa på hos er och få träffa er i verkligheten. Det var så underbart.
Nu sitter jag här och funderar vart all energi och inspiration ska ta vägen (fniss).
Hoppas att vi ses snart igen - kanske på äventyr i "mina hemtrakter"...

Kram //G.

PS.Falun var helt överreklamerad.DS

Kaffeslabberas sa...

Oooo! Disse var artige! Jeg likte ideen med lokk på glasset også. Genialt.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin