onsdag 21 juli 2010

I am...

Happy beacause I have the most wonderful family and friends...

Happy because I have done so much fun and exciting things in my life...

The pictures are from Alice room. The tray is from India, on the bed a linenquilt from H&M Home, round pillows with stripes from Tine K...

Happy because I met all of you through this blog and I'm also happy because we are having a fleamarket to day again between 14-18! You're very Welcome!

Have the greatest day! What makes you happy??

Kram & Puss from the happiest Suss!

12 kommentarer:

Rozmeen sa...

Goodmorning,

Wishing you a lovely day and hope to see you soon.

Hugs,
Rozmeen

Anna-Malin sa...

oj om jag hade varit i Dalarna idag!!

lycka till med loppisen!

kram
anna-malin

Fru C sa...

Skulle absolut besökt din fleamarket om jag varit i närheten. Nu är det tyvärr allt för långt bort.

n o r d i n g å r d e n sa...

Jag är också HAPPY! Över det mesta och lilla, för det mesta....

Din runde kudde är så vacker, och vilka fina bilder nedan, med korgen och träskorna, hästen i bakgrunden, de gamla fönstrena och Shiningyxan: ) Mari.

Maria Krusagården sa...

Tjolahopp!Då kommer vi i dag!Nu ska jag ringa malen...jag menar masen så vi för låna navigatorn..fniss.
Maria och Thilde

Viv sa...

I am so happy I finally got to visit Dalarna. I loved the Carl Larsson's house and was overjoyed with the special Anders Zorn exhibit at the museum near his house. The landscape was breathtaking.

Casa e Cose sa...

Ah kom till Barcelona och ha fleamarket!!! Har nere behovs det mer 'din stil '...
forresten...postade om dig pa min blog.
Helena

Olivia sa...

HAPPY GILLAR JAG!!!
Synd att man inte bara kan kika förbi sådär spontant...

KRAMISKRAMAR // OLIVIA ♥

Minnelita sa...

Hei Susanne. Jeg er stor fan av din blogg, og er innom og titter hver dag, selv om jeg ikke er like flink til å skrive mye. Vi har planer om å kjøre til Dalarne og området rundt Siljan-sjøen neste etter helgen. Har du noe tips om hvor vi finner feks et fint bed & Breakfast eller annen overnattingsmulighet som du kan anbefale? I samme slengen lurer jeg på om du fortsatt har loppis. Det hadde vært kult å se innom. Mvh An-Magritt

Carissa sa...

the happy sign is so cute.

Vida sa...

Goa Suss...man känner att du är så himla positiv och glädjespridande..

gillar din blogg för den andas glädje och tacksamhet..roliga påhitt och massor med humor..

lycka för mej - såna människor som du - min galna goa familj - det enkla i livet...

fina bilder..loppis lycka till..

läramejköravespakram
Vida

Anonym sa...

i wish Geneva wasn't so far from Sweden ;) :)
corinne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin