måndag 19 juli 2010

Summerdinner!

Livet är härligt just nu! Önskar att sommaren aldrig tar slut!!
Vi har mycket att göra, men vi tar oss tid att njuta i alla fall! Middagskorgen har kommit ut igen. Det är så fint väder hela tiden så det finns ingen anledning att äta inomhus...

Vi grillar och njuter för fulla muggar. I dag blev det allt möjligt grillat tex. lax, räkor, zuccini mm...

Hoppas ni också har tid för njutning!!

We enjoyed a lovely barbequedinner again! Today we had shrimps, salmon and vegetables...

Vi gilla, gilla att grilla, grilla!!
puss Suss

7 kommentarer:

Anonym sa...

Absolut att vi njuter! Jag går hemma och är lyxhustru på heltid, så jag njuter varenda sekund! =) Blandar livet med massor av shopping och god mat!
Älskar livet!

Ha det!
Kram Bea

Dessie sa...

Åh det såg underbart gott ut. Jag vill också bara frysa tiden så sådär 5 månader eller så. Sommar och semester är det vi vill ha läääääänge nu! *ler*
Nog föstår jag att Alice är nöjd att ha en så fin pålle att rida varje dag, vem skulle inte vara det. =)
Kram Dessie

Linruz sa...

Åhhh vännen jag ser att ni verkligen njuter.
Det ser sagolikt gott ut det där.
Jag försöker njuta så mycket jag bara kan.
Stor kram Lina

Mamma C sa...

Ser mycket gott ut allt på er grill.
Kram Mamma C

Anonym sa...

vi planlegger ordentlig grilling neste uke - på hytta - med marshmellows og greier - om det så må bli under den overbygde terassen..
Ha en fin uke!!

Anonym sa...

Hej! Efter att ha tittat runt lite måste jag bara säga att ni bor helt underbart vackert. Kram

Aratorps Lena sa...

Yiiihaaa!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin