torsdag 8 juli 2010

Tack!

Kikar bara in som hastigast här på bloggen...

Vill tacka alla ni glada, goa, likasinnade människor som kom och hälsade på oss på loppisen här hemma igår. Det var så roligt... På kvällen åkte vi och såg på premiären av den fjärde biofilmen om Shrek! Helt underbart rolig och verkligen sevärd. Fast jag ska erkänna att jag slumrade till ett par gånger. Inte för att filmen var tråkig utan för att jag var så himla tröööttt...*fniss*

Kram och ha en toppendag var ni än är!
Susanne
ps. På Lördag är det loppis igen klockan 10-14!

12 kommentarer:

Anci sa...

Åh, jag blir så nyfiken på vad du kan ha haft för fina saker på din loppis !

Kram till dig
Anci

n o r d i n g å r d e n sa...

Tack själva, vi är verkligen nöjda med våra fynd!! M & L.

Tierlantijn sa...

Nice!

Mitt skabbiga chica hus sa...

Är det nån som ska tacka så är det jag:o)

Har landat i stockholm nu och håller på att packa upp alla mina fina fynd.

Det var sååå kul att få träffa dig igen Susanne, du e så himla go så man vill äta upp dig. Och dina barn är världens finaste, verkligen.

Hoppas vi ses snart igen!

Många kramar
Mia

Susan sa...

If I could, I would be the first person to arrive at your yard sale!
I would love to see, and likely buy, your lovely cast-offs!
Love your blog!
Blessings!

Galleri Hönshuset sa...

Hej igen

Bordet ä så fiiin =) Kan tänka mig att du är trött.

Kram Pirre

Anonym sa...

Hi Suzanne,
I always love a glimpse into your beautiful home!
Have a wonderful day!
Hugs ~ Jo :)

Anonym sa...

P.S. Oops! Sorry for spelling your name wrong Susanne! :)

Lantliv och Loppis sa...

Tack själva för er underbara loppis!!! Jag kunde ha vandrat runt där i all oändlighet =)Kommer utan tvekan hälsa på även på lördag! =D
Lyckliga jag! *hihi*

Ha det gott!
/Jennica

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh hade gärna vilja besöka eran loppis men tyvärr är det dom hära milen som är lite för många emellan.
Kram Theres

Lilla Blanka sa...

Hej goa Susanne!

Härlig bild av ert vardagsrum (?)

Gillar verkligen den väderbitna ramen :)

Åh er loppis skulle jag verkligen vilja åka upp till (men det är lite långt, snyft)

Kraaaam
Mia

Anonym sa...

Ska till stugan i grängesberg och åka vattenskoter över helgen,ska fråga min lilla "Dalkarl"*fniss*om det är långt till er,om inte står vi nog där kl.10,00

Kram Maria och Thilde

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin