söndag 18 juli 2010

I've been fishing!

Hyllan har jag snickrat själv. Knopphängaren har sambon gjort. Det mesta på hyllan är loppisfynd, sand och snäckor är resefynd...
Jag har fått ännu en passion! Gillar fiskar av alla de slag, både att äta och att ha som dekoration. Allra mest gillar jag de i trä. Inte att äta förstås utan att ha som dekoration här och var... *fniss*

Den här lilla spättan hamnade i köket...

I have been fishing! Not in the sea, but on fleamarkets... Like these woddenfishes you can find here and there! Have a great day!

Kraam Susanne

13 kommentarer:

Snuskebassa sa...

Søt fisk, og nydelig kjøkkenkrok!
Jeg blir så glad når jeg leser bloggen din :-)
Klem fra Liv

Maboe sa...

Vi er flere som sparer på fisker

(http://togenerasjoner.blogspot.com/2010/04/hurra.html), men den i tre var veldig fin!

Koselig blogg!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

SJälv har jag hästar som dekoreringsdjur jag:)

Kram Annica

Wilhelmiina sa...

So beautiful pictures, I like it!
Wilhelmiina

Birgitte sa...

Skøn køkkenkrog og sikken fangst :-)
God søndag
♥ Birgitte.

koralee sa...

Love the charm of your sweet little kitchen my friend..xoxoox

Anonym sa...

Hej Susanne. Tänkte höra om du lägger ut några bilder på vad du ska ha på loppisen nästa gång?
Mvh Hanna

Millas hem sa...

Fräck liten firre det där! =))

Kram Camilla

LOPPISLIV sa...

Det var allt en fin fångst du fick på kroken :-)) Kram Paula

Kaffeslabberas sa...

Agreed! I like fish as well. Yours was really cute, and practical as well - I almost get inspired to make one myself!
Lovely kitchen!

Anonym sa...

Hej kära Du,

Du och Alice halkade bara ur mitt bloggliv och jag saknar Er båda. Skall söka runt på Din vackra vackra blogg och se om jag känner igen mig. Ge Din dottra en varm och kärleksfull kram från hennes favvovän från Östererlen ;)

Agneta

Rozmeen sa...

Hi,

Love the pictures of your kitchen!

Hugs,
Rozmeen

Feltland sa...

Congrats on your fishing day - it is really cute !!! So beautiful pictures !!! ... ^__^

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin