söndag 11 juli 2010

What a beauty!

I går när min darling kom hem hade han med sig en present.
Den här vackra säcken med text på! Visst är den läcker? Han vet att jag brinner extra för saker med just Stockholm på! Snacka om att han ligger på plus just nu... *fniss*


Först ska den få sig ett omsorgsfullt bad, och sedan får den hedersplatsen i soffan i teverummet...


Nu kära vänner ska jag hoppa tillbaks upp i soffan och kolla fotbolls-vm igen... Fast ska jag vara ärlig så ägnar jag mig nog mer åt chipsskålen än teven...

Yesterday I got a present from my darling. He bought this lovely sack with text on for me!!! A real beauty!
Now I will jump back to the sofa and watch the worldcup in football...

PS: Grattis Spanien!

Kraam & Puss från Suss

19 kommentarer:

Millas hem sa...

Mmm, gottigt! Kollar lite halvt om halvt jag också!=)

Riktigt snygg säck! Gulligt av honom!

Kram Camilla

Marits vita skrin sa...

Jag ser även ett par skiiiit snygga kuddar bredvid.....
Hihi

Kram på dig
Marit

Maria Krusagården sa...

Grymt fin!

Kram Maria

Marie - Systrarna sa...

Oj så cool säck! Förstår att du är nöjd. Och så cool bild - med snacksen i förgrunden och ett par somriga fötter... Ser skönt ut!
/MArie

signerat 71 sa...

Hej,
Vilken schysst säck!

Jag gillar verkligen bordet. Var har du köpt detta?
Kram J

My home is my Castle sa...

Kjempeflott sekk :))

Klem,Kari

Vida sa...

oj vilken läcker säck...han har absolut förtjänat några pluspoäng:)

vi har just oxå kollat matchen...
jag: hur kan så himla många miljoner människor se när 22 pers springer efter en liten boll...

sonen: hur kan någon vilja se när Ernst K planterar lite persilja...

ja ja...himla varmt har vi så vi ska sova ute under myggnät i hängmattorna...

tackförljuvligabilderkram
Vida

Rozmeen sa...

Goodmorning,

I just discovered your beautiful blog!

I am your new follower.

Hug,
Rozmeen

Loella sa...

Näääää *avis*....vilken fin säck...och vilken fin man! Annat det än en bukett halvissna tulpaner från ICA :)

Jätteläcker verkligen, kommer passa som fina fisken hemma i ditt vackra hem.

Fint bord förresten, letar efter ett sådant, men de jag hittar är antingen fö "moderna" i underredet eller så är de swaindyra!
Var ifrån kommer ditt?

Ha en fin dag önskar Loellan

sommarlovskänsla sa...

Vilken otroligt härlig bild med allt snacks! Mys på!
mvh Pia

Nallebr.. sa...

så skoj med loppis:) jag hittade inte din mail adress så jag frågar här när är det loppis?? har du fler datum bestämda?? och om hur hittar man till dig?? vet att jag inte bor allt för långt i från dig.
maila mig gärna: Lscraap@gmail.com
mvh Linda

Husbilsresan sa...

Förstår att han ligger på plus nu...vilken fin säck!rodde först det var maken som skull få sej ett bad,men insåg att det var säcen *fniss*. Ha en bra dag!
Kram/Gunn

Ett Vitare Hem sa...

Vilken härlig säck, förstår att han fick en massa plus när han kom hem med den ;o)
Ha en riktigt härlig dag!
Kramis/LenaS

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken lycka, med en sådan man, och en sådan säck, skitsnyggt med STOCKHOLM på! Ha, ha, mmmm va gott ostkrokar är min svaghet, dock inte fotboll, så jag håller med: ) Mari.

vanilla press sa...

I really love that table!

Lilla huset på prärien sa...

Åh vilken snäll man du har! Att han tänker på dig jämt o ständigt. Gulligt! Hoppas allt är bra med er. Här väntar det snart läggdags för barnen. Såååå varmt är det! Men inte klagar jag :)

Kram Jenny

Angela sa...

Hihi, gillar den nedersta bilden!

. sa...

you have a beatiful blog! I love it! and )I'm from Argentina! :)

bye!
claudia

Anonym sa...

This is so really really really funny! Soo funny! How wonderful! Thanks for the nice idea and sharing the post. Who does´nt feel sometimes like this: COUCH AND CHIPS, TODAY.
Amina

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin