måndag 14 april 2008

Back in town!

Nu är vi hemma igen! Vi har haft fyra helt underbara men intensiva dagar i Köpenhamn...

Det var så skönt och vi hade en sådan tur med vädret. Solen sken hela helgen...

Den här loppmarknaden är en av orsakerna till att vi var där... Med över 700 utställare kan ni föreställa er att det fanns en hel del godsaker...
Dom får ni se i morgon eller i kväll. Nu blir det till att ta reda på alla saker och gosa med barnen som vi inte sett på några dagar...

Tack för alla glada goa hälsningar. Man kan inte annat än bli glad när man ser alla fina kommentarer. Miljoner kramar. Vi ses! /Susanne

39 kommentarer:

Cecilia sa...

Åh vad spännande!!! Jag skulle bli alddeles yr av alla prylar.....åkte ni i flyttbuss eller, det hade nog jag behövt! hi hi! välkomna hem, det ska bli spännande att se vad ni hittat!
Kram cecilia

My Lovely Things sa...

hej vännen!!
åh mitt älskade nyhamn!!!
min mans farfar arbetade där som båtbyggare..

min mans mormor växte upp där so m barn..så vacker plats...

åkte ni kanalbåtarna? Otroligt fin tur...

så spännande med loppmaknaden...ska bli kul att höra mer från den...

kram anna

Mjuka sa...

hej
Min favvostad, vilken lycka med en så stor loppmarknad. Jag har två väninnor som också var där. Har inte pratat med dem än, men jag kan tänka mig att det var helt fantastiskt!! Man skulle nog behöva en stor container för att få hem alla grejor.
Kraaaam
Malin

Magdalena sa...

åååå jeg kommer gjerne til den store loppis...

Maria sa...

Danskarna har de bästa loppisarna! Mina föräldrar brukar åka en gång om året till Ribe och den stora loppisen där. Mycket att välja på och humana priser!

n o r d i n g å r d e n sa...

Ooops, ett nytt inlägg! Slank bara in, trodde ni var där ännu.. Aha, en storloppis, vilken lycka! Usch va jag kommer bli avis på dina fynd!!! Suck, som sagt Kph, mina drömmars stad.. Mari.

smultrongården sa...

Wow, vad läckert!! Ser med spänning på vad alla fynden är.
Vilken tur att allt blev så bra.
Kramar Eva

Gårdsromantik sa...

Åh vad nyfiken jag blir!
Tipsar om olika loppmarknader i Sverige på min blogg ikväll!

Kram Maud

LantlivsAnette sa...

Välkommen hem igen...wow..vilken loppmarknad..jag kan bara tänka mig allt vackert du har fyndat där !
Sååå spännande att få se det sen...
Kram Anette

bykerstin o. butikblandannat sa...

Å blir så nostalgisk när jag ser bilden från hamnen... Var där i november på en miniweekend med J i kylan och julklappshoppingen, drack varm glögg och upptäckte Lisbeth Dahl butiken.. Men nu var det härligt vårväder kan jag tänka mig!:) Skulle bli snurrig av så mycket grejer! Vilken kul grej att åka iväg på loppisbesök i Danmark! Och så måste jag bara säga att jag blev så inspirerad när jag såg bilderna på hur fint ni arrangerat kläder och smycken istället för att bara pula in allt nånstans. Önskar mig också en sån fin garderob! Ha en bra dag, KRAM Kerstin

Karin i Villa Grå sa...

Vilken lockande jätteskylt, måste erkänna att jag är avis..! :-)

Ska bli spännande att se vad du hittade. Hur åkte ni, bil eller flyg? Det gäller ju att få hem det man hittar!

Kram!

Karin

Lila sa...

Oh, vad avis jag blir!!! Ska till Danmark i sommar, hoppas springa på MASSOR av loppmarknader. Synd att jag missade denna.

Har du tips på någon loppmarknad i Danmark?

Kramis Lila

Bonnie´s vita rum sa...

Oj va spännande!
Ser fram emot att få se fynden!

Kram Bonnie

Hanna i Det stora grå huset sa...

Låter spännande... Säker på att ni hittade en massa fint att ta med er hem...

Ha en fin måndag!
Kram Hanna

hemtrevnad marie sa...

Välkommen hem!!
Har allt väntat på dig!!
Låter som om ni haft det fantastiskt!!
Ska verkligen bli roligt att få se vad du fyndat!
Gosa med barnen först du...det måste man ju!!
kram på dig!

Ina sa...

Vad mysigt med lite semester!! Ska bli spännande att se dina fynd och nyförvärv!!
Kram Ina

Hem och Lycka sa...

Låter ju riktigt härligt! Har bara varit en riktig snabbis en gång i cph men hoppas på att få ta mig din snart. kram!

Useful Art sa...

Oh vad spännande, nu är jag nyfiken. Som julafton :)

Sara

Helena Dovier sa...

Nu blev man ju inte ett dugg nyfiken... ;-) Urjobbigt när någon säger a utan att säga b, tycker jag! Men det ska bli så himla spännande att se vad du hittade på mastodontloppisen i Köpenhamn, så jag får väl försöka bärga mig tills du visar upp dina fynd :-).
Ha en fortsatt bra måndag!
Kram från Helena

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ojojoj! 700 utställare!!! Det var inte dåligt! Du måste ha haft en heldag där förstår jag! Så spännande det ska bli och se vad du hittat där... Hoppas att du snart visar det!
Kram
Marie

Millygarden sa...

Välkommen hem!
så nyfiken man blir!! vad har du köpt!!

Kram Marina

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Välkommemn tillbaks!!!!
låter som du haft det helt underbart!! Ska bli kul att se lite bilder på dina fynd sen!!!!

Kram Millan

Love Your Homes sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Love Your Homes sa...

Du måste ha haft det hur skoj som helst.
När man går på loppis o dylikt får man en energi som man inte trodde man hade, eller hur!
Är denna loppis en gång om året?
Ha' de bra, Ingela

Unknown sa...

Hej!! Va kul att ni har haft en underbar resa till det goa Köpenhamn. Hoppas ni har fyndat en del...

Kram Pia

Ann-Catrin sa...

Hej goa Sussa!

Vad härligt att vädret blev så bra.. du hade ju onda aningar innan!!
kan bara tänka mig allt vackert ni handlat..ska bli så spännande att se sen när du visar!!

Stor kram A-C

Stämningsfullt sa...

hej!
Välkomna hem igen :)
Verkar ha varit himla trevlig! SKönt att vädret var så br också. Ska bli kul att få se vad du köpte :)
Kram!

Solsjö - Under en vind sa...

Välkommen hem igen!!! Hoppas att ni haft det riktigt bra! Den där loppisen låter grymt spännande, ska bli kul att se helgens "skörd"!

Mysiga bilder från fint Köpenhamn!

Ha en skön kväll!
Ikväll tänder vi ett ljus för Engla!

Kram!

Jes/Vita villa vila sa...

Välkommen tillbaka!

Vad härligt det låter med K-hamn!!! Älskar den stan! ...och loppisen....MMMMMM!!!

Kram Jes

My White Cottage sa...

Åh, vad kul!!! Har denna loppmarknad någon egen hemsida eller hur får man reda på när nästa är??!? Eftersom jag numera inte bor så långt från Köpenhamn skulle jag gärna villa besöka nästa! Hoppas du har tid och möjlighet att svara!

Många kramar Jenny

PS. Ska såklart bli spännande att se vad du hittat för fint!

Sara sa...

Ska bli kul att se vad du har fyndat! Jag tittar in igen.
Kram Sara

Tankar tar tid sa...

Åh, vad spännande det ska bli att få se vad du kom hem med.

Kramar Christina

sommar-rummet sa...

De ska bli spännande att höra o se vad du fått me dig hem... Antar att det är en del... Ha de gott! KRAM

C De-sign sa...

Såååååååå spännande att få se vad du köpt!!!! Blir lite avundsjuk...Köpenhamn och loppis! De er dejligt!
Ha en bra start på veckan!
Kram fr C

Jes/Vita villa vila sa...

Hej igen vännen...

Planerar en Danmarksresa inför sommaren & kom just på att du kanske har ett toppentips på något mysigt, charmigt hotell i centrala Köpenhamn :) ?

Kram Jes

Kalkstenssommar sa...

Skönt, har varit tråkigt utan dig!

Nyfiken......

Kram L

ColonialEast sa...

Men �h vilken loppmarknad. Hade ocks� velat �ka dit! Hoppas du fyndade ordentlig. Ska bli j�ttekul att se vad du har hittat f�r n�got fint!!! Kram!!

MormorRuthsAnn sa...

Oj, vad nyfiken man blev nu!! Det skall bli spännande att se dina fynd...
Hur i allsin dar visste du att denna loppmarknad skulle vara denna helgen? Jag var också på loppis igår, fann lite blandat smått och gott.

Kram Ann

VINTAGELINE sa...

Å så spennende. Tenk å få gå på et så stort loppemarked.
Gleder meg til å se dine funn.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin