fredag 25 mars 2011

Towel, towel on the wall...


Nu har jag ramat in kökshandduken från Hemtex, och så här blev resultatet!

Jag tycker det blev helt ok med en lite tuffare detalj här i köket, så inte allt här hemma uppfattas som gammalt och mossigt!

Passar på att önska er alla en trevlig helg! Här hemma blir det fullspäckat schema nästan hela helgen, men det är bara roligt! Lata mig får jag göra en annan helg...
Under helgen ska jag också sätta mig och ha en mail-eftermiddag och svara på alla trevliga mail som ni skickat, så ge inte upp, svar kommer...

_____________

Now the teatowel is framed and is hanging on the wall. I like the contrast of something new against old...
Wish you all a wonderful weekend!

Peace and Love

Susanne

17 kommentarer:

Anonym sa...

Handduken blev jättefin inramad! Stilrent. :)
Jag gillar verkligen hur ert hem ser ut.

Ha en bra helg!

Anna S

Anonym sa...

Kan bara hålla med föregående talare.
Rolig ide.
trevlig helg/ Mimmi <3

beachcomber sa...

i love it!

megi sa...

Eine tolle Idee und ein tolles Bild!!!Ihr Haus ist so inspirierend!
ein schönes Wochenende
liebe Grüße

~ INA ~ Inas☆House sa...

Snyggt!
Trevlig helg!
Peace Ina ;)

m. sa...

Smart idé!
Den kanske jag knycker :)

Théa & Linnéa sa...

Läckert!
Så mycket snyggt hemma hos er.
Ha en bra helg
/Karin

Fru W sa...

Tycker precis som du. Snyggt att blanda lite så blir det mer personligt...
kram Sofia

Anci sa...

Det blev jättebra ! En fin detalj också.

Ha en skön helg

Kram
Anci

Heather Salazar sa...

That looks great!!

Fru N och villa Någorlunda sa...

Jättefint! Helt rätt att blanda in en tuffare detalj. Det ska jag själv tänka på nu i renoveringen :)

Madame Edith sa...

Det blev ju jättesnyggt!
Kram/M

Fröken Grön sa...

Kul idé att rama in en kökshandduk, - resultatet blev hur läckert som helst!
Önskar dig en fin helg!
/Anna-Karin

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Riktigt snyggt blev det. :)) Ha en skön helg. Kram

Moniqie sa...

Beautiful blog! love it!

Inreda Mera Hemma sa...

Vad fint! Kul att rama in tyg det piffar till fotoväggen eller bara väggen:-D Man kan även rama in tyg/tapet & använda den som whiteboard tavla. Också ett tips:-D

Jenny -Mitt arkiv, inredning och pyssel sa...

Verkligen snyggt! Ja har en förkärlek för snygga kökshanddukar, men dom nya är ofta ganska dåliga att torka med. Detta var ju ett bra sätt att använda dom.

Välkommen att kika in på min nystartade blogg! Trevlig helg!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin