tisdag 8 mars 2011

Our jewel

This is our jewel. It's hanging from the ceiling in our tv-room, it's both crooked and have no candleholders left, but we still love it...

Det här är vår juvel!

Den hänger i taket i tv-rummet med sina stora prismor. Den saknar sina ljusarmar och är både sned och vind...
Ändå älskar jag den, kanske just för att den inte är helt perfekt...

Mellan lite jobb ska jag nu försöka göra ett ryck och vårstäda ordentligt i bland annat tv-rummet.
Känner att jag behöver göra en uppfräschning av både det ena och det andra, börjar känna mig lite som takkronan, både lite sned och lite sliten... ;)

kramelikram på er!
Susanne

8 kommentarer:

the fishermans cottage sa...

What a lovely chandelier and contrasts so well with the wood and wicker x

Vida sa...

helt ljuvlig krona...jag älskar oxå när det inte är för perfekt utan har sin egen historia;)

du ser inte sned eller sliten ut kvinna...kom så jag sätter på kaffe så skippar vi städningen;))
Vidakram

Vida sa...

skulle vara: kom så sätter jag på kaffe.....;)
snabbeville;)

me and alice sa...

Du är så go Vida!!!
Jag knackar nog på i sommar för en kopp när jag ska ner på jobb i dina krokar!
Kram på dig!
Susanne

Skatan sa...

HA-ha! Det låter ju lite som jag. Förutom att jag inte hänger i taket då. Knölig, vind och sned...men älskad ändå av småttingarna här hemma. Tänk att de älskar en vad man än gör...

Önskar en fin dag!

Anna

Elina sa...

Den är jätte fin! :-)

Unknown sa...

I love it, too!

Rachel Noelle Pallas sa...

I LOVE it!! It is so beautiful~ Hugs, Rachel

French Farmhouse 425

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin