torsdag 17 mars 2011

Thursday

 photo from the hallway into the kitchen


Det kliar i mina pysselfingrar i dag!
Idéerna ploppar snart ur öronen på mig. Någon som känner igen sig? Ni vet när man har så mycket man skulle vilja göra , men inte hinner...


I love palmtrees, here is one in a concrete pot.


Hoppas jag hinner greja lite på eftermiddagen, men nu ska jag ta mig i kragen och jobba på en stund.

Tusen tack för tipsen om var jag kan hitta persienner till överkomliga priser. Ikeas såg fina ut, men då kommer jag till nästa världsproblem...
Vilken färg man ska välja, men antar att det nog blir bäst med vita om jag känner mig själv!

Ha en toppendag kära bloggläsare!

Kram Susanne

10 kommentarer:

Anette sa...

Aha, du vill stänga ute solen nu när den kommit ;) Här sitter jag och kisar för det är sååå ljust och soligt. Men närmare våren man kommer så blir det ju så varmt också. så visst man kanske ska tänka om. Solen är skön men kan vara för mycket också =)

kramar @nette

beachcomber sa...

gorgeous!

Inredningsfrun sa...

Ja, det där med idéer som fullständigt ploppar ur en känner jag minsann igen. Å det kan min käre make också gå i god för, vill jag lova. "Ibland kan det bli för mycket av det goda", brukar han säga, men jag håller inte alls med :)!

Så låt fantasin och idéerna flöda så blir vi läsare glada :).

KRAM

// Inredningsfrun ;)

Västbacken sa...

Härligt med nya idéer.

/Lotta

Josefine sa...

Åh vad jag känner igen mig i det! Vilken snygg växt du har skaffat. Jag har klämt på liknande växter ett tag, men inte slagit till (har fått för mig att det i mitt hem ska andas 80-tal i stället). Nu slår jag till. Tack för inspirationen!

majra1 sa...

Ja visst kan man bli frustrerad när man har 1000 ide´r men ingen tid! Känner verkligen igen mig! ;)
Men man får helt enkelt minnas dom till när man har tid och ork.

Mari

Millas hem sa...

Fint i hallen! Ser att det kommit upp en trävägg där!

Ha en fin dag med alla dina ideér!

Kramis

Anna S sa...

Hej! Fint hos er som vanligt. :)
Jag skulle välja vita persienner. Vitt håller ju i längden och blir luftigt.

ulrika sa...

Hej vilken underbar blogg du har,följer den med spänning varje dag,blir så inspirerad,ider har man många ,väntar på att kunna fullfölja några snart .Ha en bra dag kram Ulrika.

kråke sa...

Känner igen mig helt och hållet;))

kram kråke

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin