torsdag 31 mars 2011

Audition


Hej bloggvänner!

Är en aning stressad, ska precis åka till gymmet och ge kroppen ett välbehövligt träningspass. Har suttit i telefonen under morgonen och tagit reda på tider till vår Alice.

Det är en stor dag för Alice i helgen, hon har en dansaudition att se fram emot, ett intagningsprov till en danslinje hon sökt. En danslinje där det dansas bland annat contemporary och balett.
Tänk att vår lilla tjej redan är så stor att hon ska börja gymnasiet...

Om hon är nervös är det inget mot vad jag är, hihi. Hönsmamma som man är...
Ni håller väl tummarna för henne ni också!

Ha en bra dag! Vi hörs senare!

_________________

This weekend our daughter Alice is having her danceaudition for the dance - high -school!
I think I'm even more nervous than she is... Please keep your fingers crossed for her.
See you later!

Kram Susanne

10 kommentarer:

Inredningsfrun sa...

Alla tummar, fingrar och tår håller jag nu för Alice Bralliz :). Det kommer att gå fin, fint ska du se. Det är jag helt övertygad om.

KRAM

// Inredningsfrun

Anonym sa...

Hej Suss!
Lovar att jag håller mina tummar för er dotter i helgen.
vänliga hälsningar Marie

jenny ~ house of jenny sa...

Hållar alla tummar o tår jag har!

Hoppas ni får en bra dag!

Puss!

Lisa.L sa...

Självklart håller vi tummarna för alice :D kram

Lauras gård sa...

Hoppas det går bra för Alice och det tror jag säkert att det gör! Jag förstår att du också är nervös. Kram Stina

Anonym sa...

Heja heja Alice Bralliz!

Kram från A.J

Anonym sa...

Japp, håller båda tummarna för Alice. Hon verkar väldigt duktig.

Anna S

Madame Edith sa...

Spännande med dansaudition :)

Lycka till Alice!

Madame Edith

Anci sa...

Jag håller tummarna för henne !

Kram
Anci

Millygarden sa...

Men så kul då ska jag hålla tummarna för Alice att henne dröm går i uppfyllelse.


Kram Marina

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin