fredag 4 mars 2011

Friday


Ni kommer väl ihåg min hylla jag hade i köket som var fylld med saker och porslin? 
Den har nu flyttat ut, och i väntan på att vi hittar någon ny möbel som passar så står pryttlarna överallt! Det har inneburit en utrensning av saker och ni vet att det ena leder ofta till det andra. I det här fallet blev alla skåp rensade!

Känner mig stolt över att ha rensat ut så pass mycket saker, ja riktigt tuff faktiskt, hehe... Jag som egentligen borde heta ekorre, eller skata i mellannamn och samlar på allting!

Helt säkert är det att vi kommer ha en liten loppis den här sommaren också...

See you later!
kram Susanne

7 kommentarer:

Anette sa...

Underbar bild på dina vackra fat ;)

Kikar in och önskar dig en trevlig helg


kramar @nette

Vida sa...

visst är det befriande att rensa ut...så man får plats med lite nytt;))

kommer det att finnas några vita ljuvliga underbara spillkum på den där loppisen??hehe

niovitagravidafårväntarpåmat
Vidakram

Anna sa...

Åh till den loppisen längtar jag REDAN!!!.Vi ses där ;)...
Hoppas du skyltar när det e dags...
Bor ju NÄRA och bra.....

Ha en skön fredag nu...

Mvh ANNA

Elina sa...

Fina fat! Jag har också otroligt svårt att slänga. Samlande är ju ungefär det bästa som finns!

Ha en Fin Fredag!
Kram Elina

LIVS LYST sa...

Så flink du er som rydder og tar bort ting du ikke trenger. Det ER vanskelig det. Jeg prøver her også, så mye jeg kan for det blir for liten plass til alt sammen...

Herlig bilde og boller!

Ha en fin helg!
Hilsen Liv ;O)

Anonym sa...

HEJ!!!
Jag läser med glädje din fina blogg. Men anledningen till att jag skriver är att på din bloggbild är du en lookalike! Kan du gissa med vem? Du måste hört det förut! Med Björk! Eller stavas det Biörk? Den islänska lilla sångerskan,du vet. Kolla på bilder så ser du!
kramis från Lena i Bankeryd

Anonym sa...

HEJ!!!
Jag läser med glädje din fina blogg. Men anledningen till att jag skriver är att på din bloggbild är du en lookalike! Kan du gissa med vem? Du måste hört det förut! Med Björk! Eller stavas det Biörk? Den islänska lilla sångerskan,du vet. Kolla på bilder så ser du!
kramis från Lena i Bankeryd

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin