onsdag 2 mars 2011

Temporary


Vilket underbart väder vi har i dag!

Solen värmer, det droppar från taken och fåglarna kvittrar som aldrig förr. Det finns alltså hopp om våren i alla fall!

Kikar bara in en snabbis innan vi går utomhus igen. Det värmer gott på kinderna i solen idag!

Kram på er!

________________

I have made me a temporary coffee table in the kitchen, before the right piece of furniture shows up...

Today we have wonderful and sunny weather here in Dalarna.

I hope you're having a nice day too!

Susanne

10 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, jag längtar ihjäl mig efter den första riktiga vårdagen...Ljuvlig tid att se fram emot.

Kramen

mylovelygrandma sa...

Hejsan!
Köpte ett par boots igår på second hand.. jag var säker på att jag sett dem någonstanns innan och idag kom jag på att du haft dem på bild här tidigare :) De är ju sååå snygga! men verkar lite tunga att gå med bara så får väl öva hihi.. Ha en bra dag!!

Anette sa...

Underbart!!!

Solen värmer faktiskt riktigt skönt nu.

tak dropp me like !!!

Kramar @nette

Anonym sa...

Yes, we have wonderful sunny weather here,too but the wind is ice cold, brrrr! Where is spring???
Hugs,
Sabine

anna sa...

Visst e det underbart nu när våren äntligen gör sig påmind!!!
Helt galet att sitta inomhus en sån här dag..
(men vi alla med feber har inte så mycket annat att göra )..Så UUTT med dig =))..

Kram Anna

yvonne-56 sa...

Skönt för er med sol, här nere i Småland har iu inte sett solen på evigheter.
Vilken underbar blogg du har - följer den dagligen.

purple area sa...

Fin bild, gillade fåtöljen i förra inlägget också så snyggt!

Anonym sa...

Just popping in to say hello, Susanne! Lovely coffee station!
Unfortunately, it's grey and raining today and tomorrow here where I live. Hopefully, the sun will come out for us soon.
Happy sunny day to you! :)
xoxo,
Jo

Kamomilla sa...

Jag tillbringade dagen i ett mörkerrum där vi framkallade foton så jag kände mig som en mullvad när jag kröp ut i ljuset igen ;)
Härligt med vår och takdropp!!

Industri house sa...

Åh så fina bilder du alltid visar Susanne!! Alltid lika mysigt att kika in här hos dig, kram jessica.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin