söndag 6 mars 2011

Lovely Sunday!

Den vackra kudden finns hos stil inredning och design, stolarna, finns två har åkt ut till vår loppis vi ska ha i sommar.

Vilken skön Söndag det varit hittills! Riktigt lata har vi varit. Kröp tillbaka upp i sängen med kaffekoppen och njöt av Vasaloppet! Jisses vilka idrottare dom är som kör 9 mil på ca 3,5 timme!
Imponerande!

- Nä, nu ska jag också ut och träna... ;)

______________

Have had a lazy morning watching "Vasaloppet" from bed. Which athletes they are. The winner was skiing ninety kilometers on only 3,5 hours.
I'm impressed!

The sun is shining and it's a lovely day. I will spend a lot of this beautiful day outside...

Susanne

5 kommentarer:

Skatan sa...

Låter som en urhärlig dag, tycker jag!

Själv har jag varit ute med kidsen och sparkat. Nu sover lillen efter en korv och äggvåffla...Själv skulle jag också vilja sova, men så har man ju en rackare till att se efter ;)

Lyssnade på Vasaloppet på radio. Fann mig själv skrikandes när det närmade sig målgång. Sport på radio är nog underskattat. Det blir jädrigt spännande när man får föreställa sig slutspurten...eller så är jag totalknäpp.

ÖNskar en fin söndag.

Annak

Anonym sa...

Vi ska med vara ute i dag. snyggiga stolar. tänk om man kunde åka på din loppis...
M

kråke sa...

Vilken skönhet...:))

Ha en ljuvlig sportardag;))

kram kråke

Unknown sa...

Hej!
Jag är ny i denna bloggvärld! Du har en härlig blogg:) Jag är också imponerad av alla som kör Vasaloppet!

Kram
Christina<3

Anonym sa...

Fantastiskt vacker stol och kudde, vill oxå säga att ditt kök blev jättesnyggt :) Kram Annika

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin