onsdag 2 februari 2011

Spring is in the air today...

picture from our tv-room

I dag har jag vårkänslor första gången för i år...
Gick en långprommis på förmiddagen och solen värmde faktiskt en aning i dag!
Vilka härliga dagar vi har att vänta nu. Tänk bara när man kan ta en stol och sätta sig i solen vid husväggen och njuta...

Jag älskar våren!

Efter en sådan skön förmiddag blir det bra mycket lättare att sätta sig och göra lite kontorsjobb.
Vi ses kompisar!

___________________

Today I took a long nice powerwalk in the sunshine. It was lovely and the sun actually start getting a little bit warmer now...
One step closer to spring!
After a nice day like this it's a lot easier to stay inside and do some officework...

see - you - later - sunshines

Susanne

16 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Ett sånt vacker brunt bord och din soffa är så snygg, glimtar samma "militärhandväska" ( gasmaskväska) som jag har! Ja, det är så fint ute nu, men jag har lite ågren över att jag ite är ute mer, sitter inne med två dunbollar:) Njut av solen, snart kan man fika mot husväggen! Mari.

Anonym sa...

Ja, dagar som denna så får en verkligen att längta till våren!
Ha en bra dag.

FourSistersInACottage sa...

SO JEALOUS!!!!
We are in the Blizzard of the Century here in Iowa...I can only look at pictures like yours to dream of Spring.
Keep the pictures coming.
Thanks, Amy (Mom to the Four Sisters)

Helena, The Swenglish Home sa...

Hej Susanne,

SÅ vackert bild, och det bordet är verkligen otroligt läckert!

Jag tittar in här så gott som varje dag, men är inte lika flitig med att kommentera. Du är så otroligt duktig på att arrangera och inreda så att det ger ett läckert, harmoniskt och intressant untryck. En sann inspiratör!

Jag följer med spänning "hålet i väggen" och är nyfiken på slutresultatet (som förstås kommer att bli tokläckert!).

Varma hälsningar och tack för all inspiration!
Helena

Helena, The Swenglish Home sa...

Oj, tryckfelsnisse måste ha varit överaktiv idag... vackeR bild och intressant INtryck skulle det ju vara... :-D
Helena, lite för snabb på tangentbordet

anna sa...

Hej S!
Kan inte annat än hålla med dig...,nu känns dom
VÅRKÄNSLORNA!!!
Jag precis som du älskar just VÅREN!

Jag är så förtjust i din knopphängare på väggen där...
Otroligt charmig...och duger perfekt till flera ändamål =)..
Ha en fortsatt skön onsdag i finvädret.
Kram A

n o r d i n g å r d e n sa...

...glömde ju säga, köket är ju läckert som det är just nu, just så skitigt och rått som det SKA va=)

Ljusa vardag sa...

Riktigt snyggt bord du har! Ja jag håller med om vårkänslorna. Har också tagit en långpromenad idag och solen värmde faktiskt. Jättehärligt. Ha en bra dag! Mvh Anna

the fishermans cottage sa...

Lovely photo, always love your use of wood and white x

. sa...

Men kolla vilken cool header! Passar super hos dig. Jag gillar industristil samt grovruffiga grejer, men passar inte så bra i vår mörka lgh. Får snällt hålla mig till vitt...

Kram Camilla

Helena - ullvi32 sa...

Inspirerande...! Headern är snygg men ska den vara så där stor?! Eller så är det jag som har en för liten laptop då den inte får plats på min skärm =)

me and alice sa...

Hej!!!
Nej headern ska inte vara så där stor, hihi.... Det blidde lite fel. Ska ändra den i morgon bitti!

Hej svejs!
Susanne

Vida sa...

här är en till som älskar våren..längtar till snöfria cykelvägar och promenadstigar;o)

tycker att du får till det så läckert när du möblerar en bit ut från väggen;)

VidaVaktarVitaVarelser
somsägerbää..kram;)

BelovedbyLinda sa...

Vilken härlig bild!! Jaaa nu får våren allt komma snart :)

Kram Linda

Josefine sa...

Det gäller att njuta när solen väl är framme så man fyller på depåerna. Ha en bra dag!/Josefine

Ett Vitare Hem sa...

Åh visst är det härligt när vårkänslorna börjar spira!
Ha en härlig dag!
Kram/Lena

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin