tisdag 1 februari 2011

Animals...


Vill börja med att tacka er så mycket för omtanken om min faster!
Känns så fint att få ett värmande ord även om jag inte känner så många av er personligen, ändå betyder det jättemycket för mig. Ni har ju blivit en del av mitt vardagliga liv här på bloggen...
Tack gulliga ni ♥




Dessa söta ringar fick jag av Alice i present när hon kom hem från Stockholm i Söndags.
Är dom inte ursöta?! Finns just nu att köpa på H&M...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Thank you so much for your kind words about my dear aunt yesterday... It means a lot to me. I maybe don't know many of you in person, but you all have become a part of my daily life here on the blog.
Thank you ♥

These cute rings I got as a present from our darling Alice the other day.
I think they are adorable. You can buy them at H&M.

have - a - lovely - day - werever - you - are

Susanne

9 kommentarer:

Die kleine Werkstatt sa...

Oh, ich have them too!

:-) Steph

Neus sa...

I will go to the H&M store, I hope to find them in Barcelona. Really cute!!

Neus sa...

I will go to the H&M store, I hope to find them in Barcelona. Really cute!!

Anonym sa...

OMG! I want to have them, especially the deer one, I´m addicted to deers!
Have a lovely day,
Sabine

PS: All the best for auntie!

Vida sa...

vi kommer nog aldrig att ses..men so wath det är helt ok att va vänner så här;o))glad att jag hittade dej och lycklig för all inspiration du ger;)tusentacktilldej

klart att en snäll mamma ska få fina gåvor:))läckra..

påmeddojornaochpowerwalkkram
Vida

Elina sa...

Jätte söta!

Ljusa vardag sa...

Vilka söta ringar! Gulligt av Alice. Vad roligt att du uppskattar alla kommentarer. Ha en fortsatt trevlig dag! Mvh Anna

lottens vita och gröna sa...

ohhhhhhhhhhh dom där, de måste jag ha, undrar just om de finns på alla hm...kramar i massor

dsign & inredning sa...

Hej hej! Åhhh visst är dom väl underbara! jag köpte mig oxå ett par och passande örhängen till :)
Ha det gott!
kram Lena

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin