måndag 7 februari 2011

Golden oldies!


Titta vad jag hittade när jag kollade låångt in i garderoben!


Jag hittade mina gamla favoritstövlar! Inte de snyggaste och modernaste (hm, lite Abba varning kanske), men fasen vad sköna dom är och färgen är helrätt i alla fall!

Hade dom på mig häromdagen när jag var på en tur in till stan. Det första jag gör när jag går där på trottoaren är att jag halkar...
Ahhh, ni vet hur pinsamt det känns när man bara ligger där platt på marken helt plötsligt och det gör ont i alla gamla ben i kroppen, men snabbt som attan är man på fötter igen och låtsas som ingenting hänt! "#¤?/%

Jag som trodde jag blivit vuxen och inte skämdes för något längre, hehe...

_________________________

Look what I found in my wardrobe, my old favourites. Maybe not the latest in fashion but they are so, so comfy...

have - a - great - start - of - this - new - week

Susanne

27 kommentarer:

Jenny sa...

Jag tycker att stövlarna är skit-coola!!! Och den vita byrån i bakgrunden på bilden är "to-die-for"!!!
Ha en bra dag!
KRAM!

Vida sa...

de var riktigt läckra..så roligt när man hittar vintage i gömmorna:))man måste bara våga;))

tur att du inte går gipsad idag:)

snörvlandelitefeberkram
Vida

. sa...

Haha, du är för rolig! Kan riktigt känna den pinsamma känslan.

Stövlarna är ju hur coola som helst! Och ditt hem är bara såå vackert!

Kram Camilla

Den där Victoria sa...

Skitsnygga, och skåpet på bilden är ju bara för läcker det också.

Att ramla är alltid lika pinsamt, man har mer sjå med att se oberörd ut, än att känna om man gjorde illa sig eller inte.

//Elvira

Unknown sa...

Snygga! ja lite Abbavarning kanske:)
Kikar in till ditt rum och ser att du inte heller har någon matta under bordet. Jag är lite velig just nu med mattor. Tycker inte det ser tomt ut hos andra men hemma hos mig. Kika in om du vill, tar gärna ett smakråd:)

kram Anna

Ett Vitare Hem sa...

Åh de var ju urläckra och visst fasen tycker man det är pinsamt när man står på öronen!
Ha en finfin dag!
Kram/Lena

Drömblomma sa...

Know the feeling, men varför ska det vara så pinsamt att ramla? Det händer ju alla:) Supercoola stövlar. Ha det gott!//Lena

mina finaste. sa...

Stövlarna är ju superfina!
Klart att du ska ha dem :)

Ha en fin dag!
Marie

Sussi sa...

Läckra stövlar! Perfekt att fynda i sin egen garderob! Det kanske man borde göra oftare....hmmm...

Kram
Sussi

Det vita dårhuset sa...

Ha haaa jaa du Susanne... Spelar nog ingen roll hur gammal man blir. Att ramla platt på stan får nog vem som helst att blossa *fniss*

Jag tyckte stövlarna var snygga jag ;)

Kramis

ANETTESHUS.COM sa...

Super-fiine, Susanne:))

Ha en strålende mandag, vennen:))

p.s. Fin, ny header også!!

KLEM KLEM
Anette

Annas skattkammare sa...

Verkligen jättefina!
Haha, visst är man lite knäpp när man flyger upp lika fort som man ramlade utan att känna efter hur det gick.. allt för att ingen ska se en..
Kram /Anna

Helena - ullvi32 sa...

Ha ha vad jag skrattade, förlåt men det skulle kunna ha varit mig du skrev om :) Jag och stövlar (klack!) överhuvudtaget is a no-no! Men läckra var dom!

En Maräng i Vasastan sa...

:-)

FourSistersInACottage sa...

LOVE LOVE LOVE THE BOOTS!!!!
Amy (Mom to the Four Sisters)

Black Zebra sa...

Love your Boots! I also think your dinning table is to die for! HAPPY MONDAY!

Anonym sa...

Beautiful!
Have a wonderful start into the new week!
Hugs,
Sabine

Seawashed sa...

They look really comfy...but I just love the view of your rustic table and chandie. ox

Mariette sa...

Ja varför tycker man att det är så pinsamt?!

Men du klarade dig utan några brutna ben...(!)

Coola stövlar i alla fall!

Kram Mariette

Anonym sa...

:) :) same situation happened to me the other day with my bike.... plashhhhh on the sidewalk :) I can tell it took me 2 sec to be up on the bike again.... but realised 15' later my head was bleeding quite at lot !
Anyway, I survived !! :)
bonne soiree !
corine

Malmkakan sa...

Snygga boots!

Aj, aj, aj, vilken tur att du inte gjorde dig illa!!!
Jag gjorde en vurpa igår, jisses, det är ju livsfarligt! Jag klarade mig undan med några blåmärken på ena sidan.
Kanske dags att köpa broddar, hi,hi..

Kram,
Cecilia

I mina gömmor sa...

Vilken tur i oturen att du inte bröt något! Jag ska nog kila ned i källaren och se om jag har några skatter där, kan nog ligga ett gäng stövlar där!
Mvh, Malin

KROnPRINSESSENE sa...

Jo, de var lekre...
Godt du fant de :)
For en fantastisk blogg du har...
Lagt meg til som følger jeg, for her vil jeg komme igjen.
Klem May Helen

Anonym sa...

Ja jag känner med dej,gjorde samma vurpa härom sistens.....
Och Stövlarna är ju så läckra.
Kraam Therese
(www.herbretantik.se)

Mamma C sa...

Slog på rumpan själv idag, och var uppe lika snabbt som jag föll. Kolla om någon hade sett mig. Man är så larvig faktiskt. Vilka snygga gamla stövlar.
Kram mamma C

PictureBook.. mine. sa...

So nice.

Unknown sa...

Love those boots! Come by and sign up for a giveaway I am having on my blog. Vintage, handmade fun.

http://meli-melo-art.blogspot.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin