torsdag 10 februari 2011

Porcelain


 ♥


Det går sakta men säkert framåt med vår renovering... Alldeles för sakta om ni frågar mig. :-)
Vet inte hur mycket jag målat och slipat här hemma i dag.
Allt slipdamm har gjort att jag ser ut att ha porslinshy, fast med vissa krackeleringar i då, hehe...
Dags för en dusch så jag får tillbaka min egen hud och hårfärg!

Muggarna är gamla och kommer från ett militärlager. Nytillverkade finns på NK för ca 39:- st.

_________________

I've been painting all day long.
Now it's time for a shower to get rid of all the sanding-dust!

Susanne

10 kommentarer:

Beth sa...

Good luck with your renovations! I love those porcelain glasses/cups. Adorable. xoxo Beth

Anonym sa...

Så flink du er
Lykke til videre med jobben

Lilla huset på prärien sa...

Ahh... jag har ju helt missat att ni renoverar. Är det köket ni bygger om eller? Oj vad roligt att se vad ni får till. Jag som tyckte att ni hade ett fint kök som det var. Visa mer!

Kram Jenny

Mikaela sa...

Ska bli spännande att se hur det blir när det är klart :)

Sara sa...

Väntar med spänning på resultatet :-)
Kram

Tina sa...

Glassene var kjempefine, slike har ikke jeg sett tidliger! Hvor er de å få kjøpt! Hadde de bare hatt slike på Ikea du!

Fin kveld videre:))

Anonym sa...

and despite your hard work you still have time to send us some nice pictures ! You are great :)
Courage !!! still another few days and you'll be a queen in her new castler ;)
corinne

Margherita Calati ph sa...

i love these glasses!!

PictureBook.. mine. sa...

I love it.

Nanna sa...

Här går också renoveringen sakta. Jag hoppas dock att den är klar till årets slut... Gärna till hösten redan. Men jag får nog hålla mig lite.

Man får vara glad för att det går framåt i alla fall ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin