måndag 14 februari 2011

Good night!

 picture from housetohome

Här hemma har vi haft en ljuvlig dag med lagom uppvaktning i form av rosor, härligt inredningsmagasin, lite godis och god mat. Efter några timmars soffsovande kryper soffipropp nu upp till sängen...

Hoppas ni också haft det toppen?

Tack för idag, slut för i dag...

__________________

I've had a lovely day with my family! Now I'm so tired and keep yawning all the time...
I guess it's time for bed for this old lady!

sleep - tight - ♥ - see - you - tomorrow

Susanne

9 kommentarer:

irene sa...

Sov gott, och dröm sött!

Vintage Market Place sa...

so cozy and sweet

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Där skulle jag vilja krypa upp och vila upp mig. :))

www.MaisonStGermain.com sa...

I could just snuggle up on that chair and go right to sleep:) Hope your day was wonderful.
~Debra xxx
Capers of the vintage vixens

Bokcaféet i byn sa...

God morgon hälsar jag!
Vilken underbar fåtölj! Precis en sådan skulle jag vilja ha och krypa upp i när jag läser mina böcker. Ska spara den bilden som inspiration! Snöfritt nere hos oss men tusan vad det blåser!!!
Ha en bra dag!
Kram Anna

Anci sa...

I den där fåtöljen skulle jag vilja vara ! Längtan och inspiration i stora lass :)

Kram
Anci

LUPINUS SALON sa...

Oh, that´s looking sooo cozy. Want to sit there.

Have a great day! Therés

Skatan sa...

Godmorgon frun!

Sovit gott? Idag är en sådan där dag då jag känner mig full av energi. SÅ energifylld att jag har svårt att veta vad jag skall göra av allt...behöver du hjälp med något ;)

A

Anonym sa...

Goodnight!

So peaceful!

Ciao Bella!

Creative Carmelina

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin