torsdag 25 februari 2010

Yummi!

Har ni provat dessa nya godingar? Ballerinas nya kakor med smak av kladdkaka...

Åhh så goda dom är, och de smakar verkligen kladdkaka också!
De ska helst avnjutas i en hel trave med ett glas iskall mjölk till...


Mums!!!
......................
These yummi chocolate-cakes are my new favourites... They have a new flavour of chocolatecake, like the one you make in the oven that is ready to eat when it´s really sticky...
Have a great Friday everyone!

....................
Kram & Puss från Suss, som med dessa kakor åter börjat bygga upp sin stuss... *fniss*

27 kommentarer:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Ja de där kakorna är underbara!!! De stod i affären och bjöd på dem med kaffe och saft för en tid sedan. Inez lyckades få två omgångar. Själv så ville jag med, men vågade inte fråga... Paketet gick åt i ett naffs i bilen på väg hem!

Önskar dig o familjen en skön helg i den nya snön som faller...

Kram!

Anonym sa...

Hej!
Jag undrar vad du har för kamera och optik?

Love Your Homes sa...

Du anar inte hur många paket som har gått åt här...alla vill ha! Milk and cookies.

Hoppas Alicen har det bra i Stockholm.
Kram från Ia

me and alice sa...

Hej Anonym!
Jag har en Canon EOS 1000D med det tillhörande objektivet (18-55). Alltså ingen värsting, men den är helt ok!
Så fort ekonomin tillåter ska jag införskaffa ett nytt objektiv...
Kram Susanne

EN INREDOHOLIC sa...

MEN LÄGG AV så gott det ser ut :) Måste jag testa... ååå en kopp kaffe.. Låter makalöst gott!

Du vet väl om att jag börjat blogga på SPOTLIFE. Välkommen dit och tävla om en fin Day HOME kudde :) Min nya adress är http://blogg.addsimplicity.se/
KRAM och trevlig helg. Jannice

Anci sa...

Hej !
Nej, jag har inte provat. Men du får mig att fundera på att göra det :)

Hoppas din helg blir mysig !!

Kram
Anci

Irene b sa...

I really love your photos, you have a incredible light !!

Mejrams! sa...

Har inte smakat dem än! Kanske är det lika bra att inte göra det heller, är de beroendeframkallande? Ha en riktigt skön fredag!/Kram Merja

n o r d i n g å r d e n sa...

Mmmm vilket gott fredagstips för en som är galen i kakor o kall mjölk: ) Mari.

Vintage House sa...

hej,
härliga bilder, blir sugen värre.
har en utlottning med 3 små urtavlor hoppas du vill vara med.
kram och en mysig fredag till underbara dig:)
kram
sandra

Elle sa...

Vilka fina bilder! Nu sitter jag här och märker hur salivproduktionen ökar...*dreggel*
Ha en skön fredag!
Kram Elle

Marie sa...

Här hemma har vi provat de goda kakorna, mums tyckte både jag och barnen!!!!

Vackra bilder!

Trevlig helg!
Kram Marie

Järnladyn sa...

Mmmmmums va goa de är, igår kväll smaskade jag i mig ett halvt paket till ett glas iskall mjölk, yammy!
Hmm jag har också en sån kamera du har men jag får då inte till så fina bilder som du:). Sen förstår jag ju att du har ett otroligt fint ljus i erat hus, och en bra kamerakvinna bakom förståss:). Kör du på några speciella inställningar till t ex dessa kort du tagit till detta inlägg?
Kram och trevlig helg!

Viveka i Bläckhornet sa...

Jaa jag hörde att de var något extra med dem. Får nog släppa på förbudet om gosaker ikväll ;)

Kram Viveka

Tulipa sa...

De köpte jag så fort de dök upp i butiken...Tyckte de lät så goda och man blev inte besviken!

Härliga bilder på de bruna godsakerna!

Trevlig helg!

Kram Mariette

fröken knopp sa...

Åhh Suss de har jag helt missat men nästa gång jag kommer till affären ska de få följa med hem!! :)

Kikar in o önskar dig en trevlig helg!!
Varma Kramar Elin

Sussi sa...

Hej å hå...det får bli lördagsgodiset i morgon! Tack för tipset!
Ha det gôtt i helgen!
Sussi

Sussi sa...

Aha! Ser att du använder en likadan kamera som jag.....fast dina bilder blir MYCKET finare! Så härligt softade med fint ljus. Jag måste lära mig att använda kameran bättre!
Tack för inspirationen!
/Sussi

Anonym sa...

Superdupergoda är de och inte alls dumt med kall mjölk till!

Har ett oöppnat paket på lut för de är verkligen försvinnande goda.

Trevlig helg önskar jag dig och din fam.

Kram Renate

LOPPISLIV sa...

Yummi indeed!!! Dottern skulle tvunget ner med dessa när vi var och handlade sist. Och himmel vad mumsiga de var, hela paketet försvann på ett kick, och jag brukar inte äta så mycket småkakor, men dessa slök jag en efter en...hihi Nästa gång är det mamma som stoppar dem i varukorgen för dessa gillade jag skarpt!! Trevlig helg. Kram Paula

Mamma C sa...

Nu måste dom köpas, har gått och kollat på denna rulle i affären men inte köpt dom.
Ha en skön fredagskväll.
Kram Mamma C

Patricia sa...

Ow my god, Love the photograph from you delicious cookies! They look a little bit like the orio cookies we have here in holland.
I almost can smell your cookies... Yummy!

Have a great weekend,
Love Patricia

Norregård sa...

Hej!!
Det har redan blivit flera paket här hemma.....De är sonens nya favvis;o)
Trevlig Helg!!

Kram Kram Malin

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej
Viken god bild,ha,ha,ja man känner sig inte så bra när man ätit för många och det har jag nästan 30 kilo för många, så nu får det vara slut med godbitar, och alla unga få ta dem, själv få jag minsann bita i hop.
Men du visar fina bilder som vanligt.
Ha en bra helg.
Kram Zara.

Anonym sa...

Javisst är kakorna jätte mumsiga :)

hälsar Andréa

Jennie sa...

Har inte testat de där kakorna än, men det verkar vara många som tycker om dom! Får nog köpa mig ett paket snart och testa....och visst ska det vara ett stort glas mjölk till, det kan jag tänka mig!! :)

Angela sa...

Har inte testat nya Ballerina, ännu... Vilka underbara foton du har tagit, såå fina! Gillar kakornas bruna färg mot allt det vita.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin