måndag 15 februari 2010

G

träbokstav köpt på rean på Gruvgatan 13

G... som i Glad

....................

G... som i glad att jag lever & är lite lagom Galen *fniss*

......................

G... som i glad att jag har min underbara familj

.......................

G... som i glad att jag har så fina vänner

.......................

G... som i glad att ni kommer in här varje dag... Tack!

G... like in happy(glad, in Swedish). Happy to live, happy that I have my family and friends. Happy that you are here every day. Thank you!

Kram & Puss Suss

39 kommentarer:

Milas Rum sa...

G som i Gud vad det är härligt att vara Glad!

Ha en skön vecka!

Kram, Mila

Anonym sa...

G som i vad du är gullig.
kram från Ylva

Skatan sa...

Men härlig inställning Susanne!! Det där behövde jag en dos av...

/Morran

LoveFeast Table sa...

Giddy!
Grateful!
Glad!
Gorgeous!

Оksana sa...

Hello! You have a very beautiful blog and house! How did you make it? This is like a dream!

Fruädel sa...

G som i göttgöttigöttgött!

Ett Vitare Hem sa...

Hihi härlig bokstav och härliga ordförslag du fått!
Ha en fin eftermiddag!
Kramis/LenaS

Vintage House sa...

hej
Såklart vi tittar in du har ju så underbara och galna idéer ;)
ha det så gott!!
en massa kramar
sandra

koralee sa...

Sending you some love for Valentines day...hope you had a great day!

Anna-Malin sa...

G som i GREAT....
G som i GALET GREAT...

kram!!

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

G som GÖRSNYGG BLOGG...

Det är bla därför man kommer in här och gluttar på vad du gör.

Man vill ha, och dela kärleken:-)

Ha en gla da!
Hillevissan

Lauras gård sa...

G som i Go' vän! Och så G som i Godis... Kram Stina

Unknown sa...

G...som glad att du har din blogg!!
Kram Anna

emmaleinswelt sa...

G... wie genial :-)
Gruß Emma

Jennyshemochharmoni sa...

Det går inte att motstå, din blogg är verkligen underbar! Kram!

According to Nicky sa...

Jag hoppas att du har haft en fin alla hjärtansdag med allt som hör till :)

Jag älskar också bokstäver som dekoration. Fint!

Ha en mysig kväll! Kram/Nicky :)

LantlivsAnette sa...

G som i glad att du finns !!! Du och din ljuuuuvliga blogg !!!
Ha en toppen kväll vännen, själv så ska jag släpa mig ner i garaget och måla tallrikshyllor..puuhh, känner inte för det..men det är ju så kul när de är färdiga och man får hänga upp dom...
Kraaam Anette

n o r d i n g å r d e n sa...

G som i Guldkant, G som i Grönlund men framförallt G som i ljuvliga butiken Gruvgatan 13 : ) Jag älskar ditt kök! Mari.

[ c o y o t e ] sa...

G som i Godis är såå GOTT!!!

Gram på dig.... ; )

Mia

Miss JennyPenny sa...

What a nice "G"! I love it! GORGEOUS :o)

Greetings from Jenny

Malmkakan sa...

Hallådär! Här satt du igång kreativiteten kan man lugnt säga hos oss besökare, vad ska jag hitta på då...
- G som i GRYMT kanske....

Kram, Cecilia

Malmkakan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lilla huset på prärien sa...

Fantastiskt fint G - G som gullig! :) Funderar förresten start på att sticka till Köpenhamn på fredag... har mannen din några fina älghuvuden med sig?

Kram Jenny

Marits vita skrin sa...

Men gud va söt du är... G som i happy (glad in swedish) hihi.

Kram från andra sidan
Marit

anna k. sa...

Vilken härlig bild med det röda G:t! Pricken över i:et i ett sånt superfint kök!

Anonym sa...

Hej Susanne!
Vilka underbara rader du har skrivit.
G som i Gulliga och Goa Susanne säger jag, du är toppen.
Gun-Britt

Systrars söta sa...

Härligt...:-)) Å fint som snus..kram kat

Fröken Råsmart sa...

Så fint med ett rött blickfång! En lika ljusstake som din, fast vit, har jag också. Den är gjord av en vän till mig :-)

Linruz sa...

G som i goa glada du!!!

Jättefint!
Kram Lina

September sa...

G som i Guuuud vilken mysig blogg. Jag älskar att kika in här och gör det var dag.

Gillade G-muggen också som du visade tidigare, G är ju MIN bokstav... ;0)

Kram!

♥ Fyra årstider sa...

Glad att du finns i blogvärlden.
Kram Lotta

Viveka i Bläckhornet sa...

Och G som i GO bloggvän :)

Kram Viveka

Olivia sa...

G som i glad att din blogg finns och gör andra bloggare så glada ;)

KRAMKRAM ♥♥

Mamma C sa...

G....Glad att din fina och inspirerade blogg finns.
Kram Mamma C

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Wow vilken härlig bokstav - jag har också G i min hall, tycker som du att det är en GLAD och vacker bokstav.

Hälsningar Monica

Linn sa...

Najsig blogg! Snygga bilder!
Linn ;)

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej Vännen,
Tack för skyltarna dom var precis som jag tänkt mig. Alltså helt underbara. Ha en bra dag.
kram Theres

Vida sa...

- sitter med ett fånigt leende efer att ha läst allas kommentarer till dej...man måste ju få tjuvkika

kram till dej gosiga glada glädjespridande lagom galna gusanne...hihi

Vida

Anonym sa...

G som i Görmysigt att kolla din blogg!
Göteborskan

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin