onsdag 10 februari 2010

Barncancerfonden

Nu är det dags för en auktion hos Norrgården igen.
.......................
Den här gången är det detta fantastiskt fina skåp som auktioneras ut. På deras hemsida kan du givetvis läsa mer om både skåpet och auktionen...
Det bästa av allt är att heela summan som skåpet går för går till Barncancerfonden!




Ditt bud lämnar du genom att skriva ditt bud i en kommentar (på Norrgårdens sida).
Där kan du också följa hela den spännande budgivningen!! Auktionen avslutas Söndagen den 21 Februari, om knappt två veckor... Nu håller vi tummarna för riktigt höga bud!
AAuktionen avslutas.......................
Om skåpet blir ditt och om du bor i närheten av Stockholm eller Göteborg så har du skåpet hemkört fraktfritt när de kör sin varuleverans nedåt Sverige i månadsskiftet Februari/Mars.
........................
Buda på nu vetja!!!!
Kram Susanne

16 kommentarer:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Såg precis det där på Blocket... Helt underbart... Och mycket bra idé!

Hoppas att du mår bra!

Kram

Hanna i Det stora grå huset sa...

Jag igen...

Förra inlägget missade jag visst...
Inte likt mig! :)
Heeeelt underbart vackert. Du är en sann inspirationskälla Susanne. Om jag hade hälften av din talang...Ja, då skulle jag kunna komma långt! Tänkte på dig när jag fixade i lokalen igår...


Kram på dig!

anna k. sa...

Vilket fint skåp, tror inte jag sett ett med en sån utformning förut. Kan jag säga annat än att jag önskar att jag bodde större!

C. Tvillingmamma sa...

Ska självfallet kolla in detta! ;)

LantlivsAnette sa...

Åhhh du..vilket fint skåp !! Vad snälla och duktiga de är som auktionerar ut det !! Toppen !! De har ett annat fint skåp, typ som ett gammeldags skafferi i sin butik, det vill jag ha, men börsen säger nej..8500 pix..
Du, tack söta du för att du gillar min bok !! Nu är det bara att hålla tummarna för den, jag hoppas ju och tror att den ska föra mig ut på nya äventyr, inte vill jag stå och vika herrkläder i 20 år till...never, ever !!
Kraaam Anette

LantlivsAnette sa...

P.s Du...hade vi bott närmare varann så hade vi kommit o fotat hemma hos dig, du hade fått ett alldeles eget kapitel i boken, och det hade Helena också fått...tänk, kankse jag kan komma nån dag, då står jag o knackar på din dörr...lovar du att bjuda på kaffe då, i muggen med G på !!! ???
Kraaaam

Millygarden sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Millygarden sa...

Åh det är ju jättefint! Blir nog välldigt dyrt får vi hoppas för det är ju för en bra sak!

Kram Marina

Annas skattkammare sa...

Guuu så fint det var! Och vilket bra initiativ! Hoppas det blir dyrt för deras skull..
Kram /Anna

Kamomilla sa...

Fin tanke! Jag önskar jag hade plats för ett så fint skåp!

Vintage House sa...

vilken underbar idé ska absolut gå in och kolla:) tack för tipset. ha en mysig kväll kram sandra

Sköna o Gröna Ting sa...

Susanne.., tack snälla för din underbara kommentar!
Det är för mig så naturligt att skriva en rar hälsning till dig då dina inlägg sprider sådan glädje och inspiration:)))

Vilken fantastisk ide, tänk om fler kunde ta sådana initiativ Susanne, hoppas att skåpet blir riktigt, riktigt dyrt!!!!
Vackert attans var det:)


Ha en fortsatt skön vecka.., snart är det helg igen:))!
Kram kram
Marianne

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,

Vilket underbart skåp!!!

Kram Jes ♥

Unknown sa...

Så fint, vilken fantastisk idé.
Skall genast gå in och kika på det.
Ha en bra dag,
Kramar

Eva - designing good life sa...

Helt magiskt vackert skåp och det blir liksom ännu vackrare när man vet att pengarna går till något gott.

Dreamy Whites sa...

Hello
I just love this piece. Your blog is so serene and beautiful.
Take Care,
Maria
California, USA
http://dreamywhites.blogspot.com/

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin