måndag 8 februari 2010

My kind of chairs...

Jag har köpt mig några nya stolar. Blev så förtjust i dessa gamla fabriks/skolstolar så jag ska alldeles strax åka och hämta resten av dom som finns kvar! Som om inte vi har stolar så det räcker sedan tidigare... *fniss*
......................................


Tycker dom är så tuffa och alldeles lagom slitna...
Anton & Alice ville genast ha några stycken i sina rum. Vet inte riktigt var resten ska stå ännu!!?? Det löser sig säkert. Kommer eventuellt sälja bort en del av dom. Tänk vad tuffa dom skulle vara runt ett vitt matbord...

.....................................
Bought me some new chairs. Think they are old schoolchairs. Like them so much that I have to go back and buy the rest of them... Have a great Monday!

....................
Kram & Puss Suss

31 kommentarer:

johanna sa...

Hej
de var ju såååå snygga!!!!! ....Hojta om du ska sälja=)
Kraaaam

Lillemor i Hummelsta sa...

oj vad fina, liknar stolarna vi hade i skolan, fast dom hade inga siffror.
Kram Lillemor

ansku sa...

Hej,
Sååååå fiiiiiina!! Vill gärna köpa en (eller två) om du bestämmer att sälja några..!
Ha en fin dag!
Kram Ansku

Vintage House sa...

Superläckra:) vill oxå ha. stolar kan man aldrig få för många av.. ha det så himla gott kram sandra

Skatan sa...

Snyggt brott mot övrigt hemma hos dig :)

Blev så full i skratt härom dagen när lillan synade mig från topp till tå och undrade om jag skulle gå ut i nattskjortan eller...då tänkte jag givetvis på dig ;)

kram,

Anna

På landet vid havet sa...

Oh, jättesnygga att bryta av till din vita inredning.

Ps. Du har så snyggt kök! Ska snart börja med renoveringen av vårt kök, hoppas det blir lika fint! =)
Ha en fortsatt bra dag! Kram Mia

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka helläckra stolar Suss! Och ditt kök till det, sååå läckert! Vilka tur att du har barn med samm goda smak som du, Alice har verkligen sinnet! Mari.

Anonym sa...

Hej Susanne!
Vilket fint kök du har. Stolarna som du köpte är jättefina de passar nog bra i ditt hem.
Ha en fin dag.
Gun-Britt

C. Tvillingmamma sa...

Helt makalöst fin bild!!!

Anna-Malin sa...

Heeeej!!

jag förstår din kärlek!!
stolar kan man INTE få för många av!!
supersnygga!!

kram
anna-malin

Celestial Charms sa...

Lovely chair. It looks perfect surrounded by all the white.
Maureen

Emmas Verden sa...

oj så tøffe!!!
ser for meg at det blir knallfint til et hvitt bord ja ;)
ha en fin dag!!
klem Anne♥♥♥

Emmas Verden sa...

oj så tøffe!!!
ser for meg at det blir knallfint til et hvitt bord ja ;)
ha en fin dag!!
klem Anne♥♥♥

koralee sa...

Oh my these chairs are lovely...what a grand idea to look for old school chairs. Happy sweet day to you! xo

Nina`s Lantliga med Pamp sa...

Hej svejs,
Ja, de var verkligen annorlunda. Och annorlunda e alltid bra. Tänker du behålla färgen på dem??
Det lät så i inlägget men du hade så många sa du så men vet aldrig....
Kram, Nina

The Secret Garden sa...

Apropå inlägget om vitt förut...så visar jag några bilder från mitt Röda Rum på min blogg. Kanske inte många som fastnat för den vita-stilen som gillar det! :)

Trevlig helg!

vintage Fairy Tales Rebecka sa...

I gamla skolmiljöer finns det mycket "kultiga" saker att hämta. Jag letar ofta rekvisita i de gamla biologiskåpen i den skolan jag arbetar på!
Där finns härligt läskiga djur, konserverade i glasflaskor bl.a!
Ha en fin vecka
Becky

In my house sa...

Halloj,,, såååå fina!!!! just stolar och lampor kan lätt bli en härlig last (passion)

Kram josse

marie sa...

Riktigt snygga! Den gamla skolmiljön är en guldgruva. Jag skulle vilja ha tag på gamla gymnastikredskap men det verkar vara svårt att hitta. Du skriver väl om du ska sälja stolarna och som du ser ovan så är det många som vill ha.
Ha det bra
Kramar
Marie

Lillstuga sa...

Hej hej!!
Ja jag skulle inte tacka nej om jag fick möjlighet att köpa några stolar!! Helt underbara!!
Pratade med Magda idag och nu är det bestämt att ni kommer hit på torsdag. Känns både spännande och samtidigt är jag livrädd!! Men det ska bli skoj!! Ni är hjärtligt välkomna!
Ses på torsdag!!
Kram Anna

Norregård sa...

Snygga;o)

Kram Kram Malin

lottens vita och gröna sa...

sååååååååå balla, kram till dig sussiliuss//lottenpotten

Våglyckan sa...

Snygga stolar. Förstår att det helt plötsligt fanns ett sug efter fler ;-). Vilken härlig hall i förra inlägget också.
Ha en bra vecka!
kram från mig
/maria

Millygarden sa...

Dom är ju jättetuffa!
Kram Marina

Merle sa...

Hej hej,
this is a beautiful Blog, love it!!!
So much nice stuff, absolute fantastic!!!
Kram Merle from Kiel

hemtrevnad marie sa...

Ja, de stolarna var läckra, särskilt nu när det är inne med siffror och bokstäver!
Själv har jag fått sälja mina tolixar med sorg i hjärtat, ungarna slog i vårt fina kylskåp hela tiden, så är det när man har ett pyttekök...det blir väl till att ställa tillbaka de gamla hederliga trästolarna igen, hihi.
kramis

linnea-maria sa...

Men det fiffiga med sådana stolar är ju att de är stapelbara. Tänk vad praktiskt att ha när ni ska ha fest! Kram /linnea-maria

gamla skolan sa...

Riktigt snygga ! Får du över köper jag mer än gärna ! Kramar Susanne / den gamla skolan ♥

Anonym sa...

Vilka tuffa. Var jag du skulle jag sälja dom till lilla mig. ;)
Hoppas allt är bra med dig?
kram Ylva

Millas hem sa...

Jag tror definitivt du behöver några till! ;)

Supertuffa!

Kram Camilla

Ylva sa...

oj vilka snygga stolar!
/Ylva

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin