tisdag 20 mars 2012

suede + pillow = love








Det är till att ha flyt nu!
Inte nog med att jag har vunnit en resa till New York (åker om en vecka) så vann jag en av designern Jimmy Schönnings ursnygga mockakuddar också, och nu har den kommit på plats här hemma.

Den är så superduper läcker!

En sån där rejäl och välsydd sak som skulle passa perfekt att ge bort som t ex. bröllopspresent eller varför inte till någon som tar studenten.
Vilken ung kille eller tjej skulle inte vilja få en sådan att ha på sängen eller i soffan.

Den här kommer garanterat flytta runt på många ställen här hemma. Eller så får jag helt enkelt komplettera med de andra storlekarna också, för till och med sonen gillar den och sa att den skulle ju passa bra i hans rum, hehe.

Jimmy har designat en hel del saker jag skulle vilja ha. T ex. så gillar jag hans coola tapeter.

Bara ett problem - att bestämma sig för vilken av dom jag vill ha!

.................

I sure is one lucky girl who both won this beautiful, beautiful grey suede pillow from the designer Jimmy Schönning and also won the trip to New York (leaving in a week from today).

have - a - wonderful - evening - I - sure - will

Susanne


7 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Men vad kul grattis! Kudden var verkligen jättefin. Kram Jennifer

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

ja kudden var ursnygg ...men det jag blir grön av avund på är en resa till New york ...hur går det till när man går och vinner en så´n ?!....lyckliga du !!

Stort grattis och ha det så trevligt "over there"

Kram Pernilla på Piazzan

House number 11 sa...

Grattis till den underbart snygga kudden!
Kram Jenny

@my casa sa...

Grattis till den coola kudden och du tapeterna var
ju bara så fina;)

Miranda sa...

Yikes... the way things have been going, I strongly suggest you purchase a lottery ticket!

Mejrams! sa...

Vilken turtjej du är, du får nog köpa en lott också, nu när du har hamnat i turstimmet.
Kudden är jättesnygg och den blir ju ännu snyggare i sitt sammanhang, när du kombinerar det så snyggt!/Kram Merja

MammaElva sa...

Åå vad fin! Du har flyt nu :)
Kram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin