lördag 3 mars 2012

Casa e Jardim



photos me & alice - collage made by casa e jardim


Godmorgon denna ljuvliga, soliga Lördagsmorgon!

Vi har gäster i huset så jag kikar in en snabbis nu på morgonkvisten.
Nu finns det en intervju om me & Alice i den Brasilianska tidningen Casa e Jardim.

Här kan ni se själva intervjun, men allt är tyvärr på portugisiska. I går kväll provade jag översättningen på google och ni vet ju hur den fungerar. Jag fick mig ett gott skratt i alla fall.
Jag nämnde i intervjun att jag gillar snäckor och i översättningen blev det att jag gillar skal och även har skal i handväskan, Hahaha!

Ha en fin dag!

...............................

Now you can see an Interview about me & Alice in the beautiful brazilian magazin Casa e Jardim!

We have guests and the sun is shining. It's going to be a lovely saturday!

Susanne

9 kommentarer:

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Haha, skal i handväskan! Det var ju lite kul och jag fnissar för mig själv här på morgonkvisten. Ha en härlig dag! kram

Vida sa...

men så läckert reportage..ser nordiskt ljus och fräscht ut;))

och din lada med vita väggar är jag så avis på;))

kram vännen och ha en fortsatt härlig dag

Vidamedstrålandesol

Rose Garden Malevik sa...

Hej Susanne
Oj,,,,,,de måste jag kolla ,,,va superkul :)

Rose Garden Malevik sa...

å missa nu inte.....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

förra veckan var det 106 fina bloggar med:)
De e kul att vara med
VÄLKOMMEN
Håkan

ansku sa...

Hejsan,

Haha :)

Åååh, den bilden till vänster är SÅÅÅÅ ljuvlig!!!!

Kram på dig och ha en go helg!

Ansku

Galleri Hönshuset sa...

Härliga foton =) Ja, tänk om Google translate kunde vara lite bättre =)

Kram Pirre

Anna S sa...

LOL, skal? Google översättning är verkligen något extra.Det stod inte vilka skal? ;-) Har aldrig hört något liknande. :-)

Så kul för dej att vara med i den tidningen.

Anonym sa...

I'm brazilian and I met your blog today in Casa e Jardim magazine. I love it, congrats!
Ana Paula Buttelli -SP-BRASIL

Caterine Miccolis Acca sa...

Hi,I'm brazilian and saw your blog in Casa e Jardim magazine,congratulations for your work,can you give me some tips forbaby room?thanks Caterine Miccolis Acca- SP Brazil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin