lördag 24 mars 2012

garden work


Tänk att det blev ännu en underbar vårdag!

I dag ska det vårröjas i trädgården.
Det är mycket jag vill förändra där i år, men en sak i taget...

Eller som vi säger - vi skyndar långsamt!

På bilden ser ni en skymt av min arbetsplats som sakta men säkert växer fram.
Ha en fin dag!

............................

Another lovely and sunny springday! I will spend it in the garden.
On the picture you can see a part my workingspace.

have - a - lovely - day - wherever - you - are

Susanne

6 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Susanne
Ja de e helt sanslöst,,,,,,underbart :)
Hoppas det blir bra röj :)
å missa nu inte,,,,,,,

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

förra veckan var det 110 fina bloggar,,
De e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

MammaElva sa...

Här är vi också ute i trädgården och påtar. Är ju sånna tider nu :)
Ha en underbar dag!

Vida sa...

det blivande arbetsrum ser kanon ut...här kommer det kläckas massor av sköna idéer är jag säker på;))

Vidahängmatta;)kram

Min Svägerska och Jag sa...

Visst är det underbart med vårvärmen.
Vilken fin arbetsplats.
Kram Linda

kat @ dot dot dash sa...

what a beautiful photo, love that space all in white, just perfect.
hope you're enjoying a lovely weekend in the garden!
I think it's time to get the bbq out and have some summer cocktails
x kat

photoshop courses sydney sa...

White colour is my favourite colour. You share such wonderful garden work image. You have done great work.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin