måndag 12 mars 2012

guess what I won!!!!


photo me & alice


Nu kan jag lova er att me & Alice mamman är i chocktillstånd!

Jädrar anamma alltså, gissa vad jag har vunnit i dag!?

Jo, jag vann en plats på mix megapols tjejplan till New York!

Oj, oj, oj säger jag bara och det ska bli så underbart!

Just nu har mix megapol en tävling för bara tjejer där ni kan gå in och nominera någon ni vill ska ha en chans att få följa med. Det är tre lyckliga tjejer som vinner varje dag ett par veckor framåt och resan blir av redan i slutet av Mars.

Tack vare att våra underbara, fina och goaste barn nominerade mig så vann jag!
Tack mina älskade gryn. Ni betyder allt för mig! ♥

New York är bara så underbart!
Okey, jag har i och för sig bara varit där en gång förut, men jag älskade det och är säker på att jag kommer älska att komma dit igen!



photo me & alice

Oh my god!

You can never guess what I won today! I'm actually still in chock!!! :)

I just won a trip to wonderful New York!

Mix megapol, the best radiochannel here in Sweden have a contest right now. You just nominate someone you would like to give a trip to New York, and lucky me, our children nominated me and I won!

So, a plane filled with lucky ladies will fly to NYC in the end of Mars for five days of luxury.
How fantastic isn't that!!!!

I'm not sure I will be able to sleep tonight at all...

Kiss & hugs from the happiest mom in the whole world!

Susanne

33 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Wauhh... hvor er du heldig..
Du fotjrner det så meget, ønsker dig en dejlig tur og glæder mig til at se billeder derfra.

Stort Tillykke fra Mig

Knus Susi

Made in Persbo...Carina sa...

GRATTIS Susanne! Shit va häftigt! Så himla grymt.
Ha det bäst :)

Kramar, Carina

Tulla and Catie sa...

I can't believe it - how lucky you are!!!! Do you need someone holding your luggage??? :-)
Have a lot of fun, but I am sure you will definitely have!
Greetings from Barbara

mitt liv som jag sa...

Wow, vad häftigt! Gud så roligt, det blir troligen helt underbart! Kram Jennifer

Anonym sa...

Men gosh va kul!!! Stort grattis och vilka underbara barn du har då! :-)

Såna dära tävlingar vinner man ju aldrig ... :-)

Kram

Anonym sa...

Men åhhhh! Lyckliga du! Grattis, grattis! Tar du Pingo med dig som väskbärare? Ser att han redan packat :-)

Vida sa...

men herregud vad roligt;))Jippi hojtar jag till dej och grattis grattis;)) vilken grej;)

Vidaisolenkram

Beas sa...

Åhhhh....ett varmt grattis till dig!!!!

Fleaing France & French Shopping Tours sa...

Congratulations! You are going to my home town. Let me know if you want shopping tips. It is a wonderful city!

HELENA SKARP sa...

Ett STORT GRATTIS till dig!!!!!!
Fy vad kul!!!!
Kram Helena

Johanna Stålros sa...

wow stort grattis!!!!!!!!!!!!!! Förstår att du är i extas;)

Godastunder-tokigaidéer sa...

GRATTIS tjejen..
JAg hoppas och håller tummen för att jag ska få åka med för maken har anmält mig och tänk vilken roligt bloggträff...

kram Anna

beachcomber sa...

wow! how exciting :)
congratulations!!
x

Wicked Faerie Queen sa...

You are so lucky but bring a warm coat too I live in Canada and we are still get cooler days here I am not far from New York.

Congratulations,
Sue

Miranda sa...

It could not have happened to a nicer person!
Lucky you. And hooray for your kids for entering you in the contest!
Spring has come early to the Northeast US... you should have a great time. Just be cautious in the Big Apple... some of the best and the worst of the USA can be found there.

Anonym sa...

I am so exicited for you!!!

Have fun and congrats

Heather

Marthina, Holmbytorp sa...

Å grattis!!! Var det du som vann, jag sitter och lyssnar i bilen varje morgon och är såååå sugen! Måste hitta någon som vill nominera mig bara :) Kram!

Anonym sa...

Oh Susanne, how cool is that?? It seems as if you are the luckiest person in the world!!
I can´t wait to see all the pics you will make!!!
Congrats!!!
You deserve it!
Hugs,
Sabine

Lillemor sa...

Stort grattis, hoppas du får jätteroligt och vi andra får säkert njuta av fina foton.

MammaElva sa...

Wow, vad häftigt! Grattis! Vilka söta barn du har :)
Låter som om det kommer bli en kanonrolig resa!
Kram Elin

Das Hohe Haus sa...

Hi Susanne,
Congratulations on this geat trip! It's going to be wonderful. I'm allready looking forward to the pictures you'll take back for us :)
I love the pictures on you blog. Thanks for sharing.
Hugs, Steffi vom Hohen Haus

Chloe's Couture sa...

That is amazing!! Congratulations! Enjoy shopping and I hope you get to shop some markets! What great children you have!! Andrea

cat sa...

Stort grattis!! Jag sitter ocj hoppas på att min dotter får göra dig sällskap för jag har nomunerat henne.
Ha de gott,
Catarina

Soulful Mama sa...

Wow! Wow! Wow! Congratulations!

~ Clare x

Annica sa...

Oj, vilken lycka!!!
Hoppas du får en underbar resa nu =)
Kram Annica

Anonym sa...

Grattis till vinsten!!
Jag satt faktiskt och lyssnade just när du fick reda på att du vunnit, och kände igen ditt namn! :)

Hoppas du får en underbar resa. Och tack för en härlig blogg!!

Kram Anna i Karlstad

Jess sa...

Woow vad kul! Var det du som blev så fantastiskt glad? :)

Hoppas det blir en härlig resa! Kram

Louise Alexandersson fotografier sa...

Stort grattis!!

Jes/Vita villa vila sa...

Hej finaste Susanne!

Jag hörde på Mix Megapol att du vann!!! Guuud så roligt och stort grattis! Vilken enorm vinst! NYC som är sååå himla härligt ♥.

Hur som helst ville jag kika in och gratulera! Have a nice trip :)

Stor kram Jes

Anonym sa...

Din pingvin med kamera på magen och resväska i proportionerlig storlek är såååååå jäkla underbar. I´m in love!

Mia sa...

Åh va kul :)
Stort Grattis!!

Tjocka Torven sa...

Åh vad skoj vi skall ha! Du kanske har tips på vad man kan hitta billiga objektiv till en canon? ;-) Min dotter som nominerade mig skall ta över min gamla Canon 300D. Vet att dom är billigare "over there". Jag gillade verkligen pingvinen med ameran! Så supersöt! Vad hittade du den? Kram Carro

Jane, Lyckliga Hem sa...

Grattis!
Vilka gullungar och vilken tur!
En sån underbar överraskning:)

Vilken supercharmig pingvin!
Ha det gott! Jane

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin