tisdag 27 mars 2012

closer


Bjussar på ett par bilder på mitt snart färdiga kontor. Åh vad jag trivs att sitta här uppe med milsvid utsikt ut över åkrarna och upp mot bergen häromkring.

Nu mina vänner är jag snart på väg! Stannar hos kära pappsen i natt och flyger över till NYC i morgon bitti!

Åh vad roligt jag ska ha! Vet inte om det finns någon möjlighet att blogga därifrån och jag har ingen dator med mig, men jag har gjort en del förinställda inlägg som kommer ploppa upp då och då!


Now I'm soon on my way to Stockholm and tomorrow morning we fly over to New York!

It's going to be so awesome!

I really love New York!

Today I show U a couple of more pics of my new workspace. I love sitting here and I also have an amazing wiev up here...

Susanne

9 kommentarer:

Beas sa...

Vad roligt för dig att få komma iväg. Hoppas du får det riktigt kul.

Jag har också funderat på färdiga inlägg eftersom jag också ska resa imorgon, men finns det någon funktion där man skriver in NÄR de ska publiceras och att det läggs in automatiskt?

KNORKAN sa...

Vilket härligt kontor du har :-) Kram

salige lavendel sa...

For et lekkert kontor du har! Det gjør godt å ha utsikt til naturen der man sitter og jobber. Jeg har også det, og verdsetter det høyt. Det gir litt inspirasjon. God tur!

MammaElva sa...

Åh, ha så underbart kul nu!
Kram Elin

Anonym sa...

Oh Susanne, you can be so happy. Thinking of NY makes me quite sad because I´m not going to visit it this year!!! I love, love, love it and it is the most wonderful place to live in the world!
Have a fabulous trip and enjoy!! And give NY my kindest regards!!!
Hugs,
Sabine

Millygarden sa...

Hej Susanne,

men åh så härligt att få flyga väg till NYC.

Kram Marina

Divina Chita Brasil sa...

Belo espaço!!!
Bom dia

H A N N A S - F O R M sa...

Å, önskar dig en underbar resa!!!

STOR KRAM
Hanna

Nyman sa...

Oj vilket fint kontor :D Verkligen en jättefin blogg,

Ha en trevlig helg,
Malin

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin