söndag 22 augusti 2010

What I did with them...



Här är resultatet av vad jag gjorde med mina hemgjorda träknoppar!

Jag satte dom ovanför dörren i hallen och på väggen. Har tänkt förvara alla våra stråhattar mm där. Varför jag gjorde dom så stora vet jag inte, men dom funkar bra till hattarna. Inte en chans att dom trillar av i alla fall...

What did I do with my big homemade woddenknobs?? I nailed them on the wall and over the door in the hallway to store all our strawhats on...

See you later decoraters!

17 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad snyggt det vart!
Ha en härlig eftermiddag!
Kramis/LenaS

Irene ~ RE~VINTAGED sa...

Yes!!!!

Linruz sa...

Ursnýggt som alltid söta du när du gör ngt.
Kram Lina

Lena Celine sa...

Så flott!!!

Klemmer fra Lena

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Praktist och fint blev det.
Kram Anette

hagagården sa...

Blev underbart fin med dina fina knoppar.
kram
ninni

Celestial Charms sa...

Wonderful idea!
Maureen

Anonym sa...

så bra, det er kjempe stilig. Flott blogg du har. Klem fra Norge

red ticking sa...

fabulous as always... you are so cool... xx

Mamma C sa...

Men, vad fint det blev. Vilka grejer du kommer på. Du är en riktig idéspruta.
Kram mamma C

Malmkakan sa...

Hallådär kreativa kvinna!
Va snyggt det blev.

Alltid inspirerande o titta in hos dig.

Kram, Cecilia

Emelie sa...

Riktigt snyggt dekoratören =)

Vida sa...

oj, känns som man vore lite i hatten när man tittar på bilderna;)

så läckert det blev..du har målat dem så patinafina..
får man härma?? lyckades rädda några hattar i min samling från katter med klor:0 kan vara bra att hänga dem högt..hattarna alltså:)

tackgodegudförallemansrätten-lingonblåbärkantarellkram
Vida

Vintage Home sa...

...smarty pants!

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Susanne,
Det blev ju toppenbra! Och så läckert med alla hattar!

Tänk vad jag önskar att jag kunde byta ut mina betongväggar mot träväggar, så mycket enklare det är när man inte måste ta fram slagborren...snart är huset perforerat som en gammal edamerost!!
Ha det gott, Kram Monica

Alberte sa...

For en fantasi og skaperglede!!!
Hurra - vakkert!!!
Klem, J

Kombinnen sa...

Hej, Wow, that´s nice!
Greetings
Jenny

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin